וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל הרדאר: ותודה לביבי - גדעון לוי הוא העיתונאי המדובר של השבוע

וואלה ברנז'ה

21.8.2016 / 10:06

מעל הרדאר:

גדעון לוי. ברני ארדוב
"הסתנוור מנתניהו". גדעון לוי/ברני ארדוב

הטור שפרסם פובליציסט "הארץ" גדעון לוי על המפגש עם ראש הממשלה הפך לשיחת היום ברשת – והקפיץ אותו ישירות למקום הראשון במדד השבועי החדש של וואלה ברנז'ה בשיתוף אפליקציית MAKAM REALTIME. המדד מדרג את היקף השיח על עיתונאי ישראל על פי כמות האזכורים שלהם ברשתות החברתיות, באתרי האינטרנט ובטוקבקים.

לוי פרסם את הטור ביום רביעי האחרון, זמן קצת לאחר שהתארח ביחד עם חברי מערכת "הארץ" בלשכת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לשיחת רקע. בטורו תיאר לוי את נתניהו כאדם "נסער, תזזיתי, בעל נטיות מגלומניות ונרקיסיסטיות", אך כתב גם כי "נתניהו כאן כדי להישאר" וכי "לנוכח המועמדים להחליפו, עוד עלולים להתגעגע אליו".
נוכח הדברים ספג לוי, באופן מפתיע יש לומר, מתקפות לא רק מימין אלא גם משמאל. "לוי הסתנוור מנתניהו", "יצא מוקסם", "התפעם מעוצמתו של ראש הממשלה", "ביבי עשה עליו סיבוב" – אלו רק חלק מההתייחסות שפרסמו גולשים על הטור השנוי במחלוקת.

לעומת זאת חלק מהגולשים זקפו לזכותו את הדברים שכתב וטענו כי הוא הצליח ללכוד בטורו את ה"ביבי האמיתי". סנטימנט: 13% בעד, 37% נגד והשאר נייטרלי. 40% מהשיחות התנהלו בטוקבקים, 28% בטוויטר, 9% בפייסבוק, 13% בפורומים והיתר בכתבות רשת ובבלוגים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הווירוס הפאשיסטי עובד

למקום השני בדירוג השבועי הגיע רוגל אלפר, גם הוא עיתונאי "הארץ", וגם הוא עשה זאת על רקע טור שנוי במחלוקת שעצבן גולשים רבים. הפעם מדובר בביקורת טלוויזיה שפרסם אלפר תחת הכותרת "הווירוס הפשיסטי חיכה לג'רבי וששון גם בנתב"ג", בו תיאר את "פסטיבל המדליות הפתטי" לדבריו שהמתין לזוכי המדליות הישראלים

באולימפיאדה כששבו ארצה. הגולשים, בלשון המעטה, לא אהבו את הביקורת של אלפר. "כמה רוע, שנאה ושקר יש בתוך הדבר הנבזי הזה", תיאר זאת אחד הגולשים. גולש נוסף תיאר אותו כ"עוכר ושונא ישראל" וגולשת אחרת שאלה "מי כאן הווירוס". הסנטימנט כלפי אלפר, בהתאמה, לא מחמיא: 63% מהשיחות היו נגד אלפר, 26% נייטרליות ורק 11% חיוביות.

בדירוג התברגו השבוע ארבע נשים: גאולה אבן (5), איילה חסון (6), קרן מרציאנו (7) ושרון שפורר (10).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully