וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדשות 2 תוקפים: נתניהו התייחס לכתבה אודותיו; לקשישים - לא

21.8.2016 / 11:14

בחברת החדשות של ערוץ 2 זועמים על הפוסט של נתניהו, שהתעלם מהכתבה על הקשישים שנאלצים לעבוד כשליחי פיצה, אך ביקר את העובדה שחלק קטן מתגובתו על כתבה אחרת ב"אולפן שישי" לא פורסם; "רה"מ היה שמח בוודאי לשכפל את מודל 'ישראל היום'"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו נמשיך בתפקידנו". "אולפן שישי"/מערכת וואלה!, צילום מסך
גורם בחדשות 2: "לצערנו, ראש הממשלה ממשיך במתקפה היומיומית שלו על התקשורת החופשית בישראל. אנחנו סומכים על הציבור שמבין שתפקיד התקשורת הוא לחשוף ולבקר. אנחנו נמשיך בתפקידנו"

"לצערנו, ראש הממשלה בחר שלא להגיב לכתבתו של אילן לוקאץ' - שבה הוצג כיצד קשישים בני 80 ומעלה בישראל נאלצים לעבוד כשליחי פיצה וכעובדי ניקיון כדי להתקיים", כך אמר היום לוואלה ברנז'ה גורם בחדשות 2. זאת בתגובה לפוסט שפרסם אמש (שבת) ראש הממשלה בנימין נתניהו, ובו תקף את חברת החדשות מכיוון שהסירה חלק קטן מהתגובה של לשכתו, בכתבה שעסקה בכוורת של נתניהו ושודרה ב"אולפן שישי".

עוד אמר הגורם כי "לצערנו, ראש הממשלה ממשיך במתקפה היומיומית שלו על התקשורת החופשית בישראל. אנחנו סומכים על הציבור שמבין שתפקיד התקשורת הוא לחשוף ולבקר. אנחנו נמשיך בתפקידנו". לסיכום אמר: "ראש הממשלה היה שמח בוודאי לשכפל את מודל 'ישראל היום', אך עליו להבין שבמדינה דמוקרטית 'ישראל היום' היא החריג".

כזכור, לאחרונה התנהלו מגעים בין חדשות 2 לנתניהו על קיום ראיון שלבסוף לא יצא לפועל.

לכתבה של לוקאץ' נחשפו כ-2 מיליון גולשים בפייסבוק – והיא עוררה סערה ברשתות החברתיות וזכתה לאלפי שיתופים. עם זאת, נתניהו בחר להתעלם ממנה לחלוטין, והתייחס אך ורק לכתבה של אודי סגל ששודרה ב"אולפן שישי". הכתבה עוסקת בשיטת המינויים של נתניהו, לפיה ראש הממשלה מקיף את עצמו בלשכתו בצעירים חסרי ניסיון. הכתבה גם בודקת עד כמה יש השפעה לשרה נתניהו על הלשכה של נתניהו.

נתניהו כתב בפוסט: "אני מבקש לשתף אתכם במה שמסתמן כתופעה חדשה אצל חלק מגופי התקשורת: צינזור הביקורת עליהם בתוך תגובות המועברות אליהם. כך למשל נהגו ב"אולפן שישי" בערב שבת, כשהחלק הבא צונזר מתוך תגובה לכתבה ארוכה שעסקה כולה בהכפשת לשכתי, רעייתי ובני: "זה לא אולפן שישי בלי כתבה מגמתית ומכפישה נגד נתניהו או הימין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully