וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם שפיר ואורי אבן יערכו את "הצינור"

21.8.2016 / 15:10

לוואלה ברנז'ה נודע כי שפיר יהיה אחראי על התוכנית ומערך הניו-מדיה, ואבן יהיה אחראי על התחקירים ועל הפרויקט "החזית". גיא לרר: "אין דבר מרגש יותר משחקני בית שגדלו במחלקת הנוער ומקבלים את המושכות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדם שפיר ואורי אבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אדם שפיר ואורי אבן יערכו ביחד את "הצינור", כך נודע לוואלה ברנז'ה. שפיר ואבן עבדו עד כה כתחקירנים במערכת: שפיר החל את דרכו בתוכנית ב-2012, ואבן ב-2011 כאשר לפני כשנה עבר להיות רכז מערכת ב"ארץ נהדרת" של קשת ועם סיום העונה האחרונה חזר לערוץ 10. לפי גורם במערכת, "הצורך בשני עורכים נולד בהתרחבות הפונקציות שממלאת התוכנית".

שפיר יהיה אחראי על התוכנית היומית ועל מערך הניו-מדיה שכולל את דף הפייסבוק של "הצינור", שבשבוע שעבר עבר את רף המיליון לייקים ונחשב לדף התוכן הגדול בישראל. בחודשים האחרונים שימש כעורך זמני של התכנית, והתוכנית אף זכתה לרייטינג שיא של 16%.

אבן יהיה אחראי על התחקירים בתוכנית וכן על "החזית", הפרויקט החברתי של "הצינור", שעל פי הגורם - צפוי לתפוס נתח משמעותי יותר החל מהתקופה הקרובה. בעבר שודרו במסגרת הפרויקט תחקירים על חברת איקיוטק, "שבוע הוט", "שוק החזית" להזדהות עם חקלאי ישראל (שמשך אליו עשרות אלפי ישראלים) ופרויקט "דור תסגור" שקרא לסגירת אפליקציית "בלינדספוט".

גיא לרר מסר: "אורי ואדם גדלו בתכנית וחתומים באופן אישי על רוב הישגיה. אין דבר מרגש יותר משחקני בית שגדלו במחלקת הנוער ומקבלים את המושכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully