וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת הבורקיני הגיעה גם ל"ידיעות אחרונות"

וואלה ברנז'ה

25.8.2016 / 13:08

עובדי 'ידיעות' קיבלו היום מייל מפתיע, שבו הם נדרשים להגיע למערכת בקוד לבוש קפדני במיוחד, תוך איסור על לבישת מכנסיים קצרצרים, מכנסיים בגזרה נמוכה מדי, בגדי ספורט, גופיות, חולצות בטן ועוד. וואלה ברנז'ה הרימה את המכנס עד לפופיק

סיפור בדקה: האיסור על לבישת בורקיני בצרפת עושה טוב למכירות באוסטרליה. מערכת וואלה!
עורך בדסק, אילוסטרציה/מערכת וואלה!

עובדי ידיעות אחרונות קיבלו היום בצהריים (חמישי) מייל מפתיע, שבו הם נדרשים להגיע למערכת בקוד לבוש קפדני במיוחד: "הינכם מתבקשים שלא להגיע לעבודה בלבוש בלתי הולם, לרבות מכנסיים קצרצרים, מכנסיים בגזרה נמוכה מדי, בגדי ספורט, גופיות, חולצות בטן, בגדים שקופים, בגדי חוף, כפכפי ים ונעלי בית", נכתב במייל שהגיע לידי וואלה ברנז'ה.

במייל נכתב כי "לאור בקשות רבות, אנו מבקשים את תשומת ליבכם לקוד הלבוש שלנו. ההופעה של כל אחד ואחת מאיתנו ושל כולנו ביחד משדרת את רוח קבוצת ידיעות אחרונות, ואת הכבוד שלנו כלפי לקוחותינו, שותפינו, ועמיתינו וממלאת תפקיד חשוב ברושם הכולל שיוצרים העובדים ובהשפעה על האווירה סביבנו".

לסיכום נכתב: "כחלק מהתרבות הארגונית שלנו כל עובדי הקבוצה מתבקשים להקפיד על הופעה נאותה, מסודרת ונקייה, המשדר מכובדות ומקצועיות והולמת את רוח הקבוצה. עובדים המקיימים פגישות עם לקוחות ועמיתים מחוץ למשרדי החברה נדרשים באופן מיוחד להקפיד על הופעה ייצוגית ובסטנדרט ההולם את תפקידם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully