וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים לגייס: המפיקים הראשיים החדשים של "כאן"

28.8.2016 / 11:13

לוואלה ברנז'ה נודע כי עידית נוריאל גבע ושי אורלב ישמשו כמפיקים בחטיבת החדשות של תאגיד השידור. נוריאל גבע שימשה כמפיקה הראשית של "אולפן שישי" בערוץ 2 ואורלב היה המפיק הראשי של ערוץ הכנסת

עידית נוריאל גבע שי אורלב. עידית נוריאל גבע שי אורלב, עיבוד תמונה
עידית נוריאל גבע ושי אורלב/עיבוד תמונה, עידית נוריאל גבע שי אורלב

בתאגיד השידור ממשיכים להתכונן במרץ לקראת העלייה לאוויר ומתחמשים בשני מפיקים בכירים: לוואלה ברנז'ה נודע כי עידית נוריאל גבע ושי אורלב ישמשו כמפיקים בחטיבת החדשות של "כאן".

נוריאל גבע שימשה בשלוש השנים האחרונות כמפיקה הראשית של "אולפן שישי" בערוץ 2. קודם לכן, הפיקה את המהדורה המרכזית של חדשות 2 וניהלה את מחלקת ההפקה ומחלקת עורכי הווידאו בחברת החדשות של הערוץ. בנוסף לכך, היא גם הפיקה את "שש עם" ו"מהדורה ראשונה".

אורלב משמש כמפיק הראשי של ערוץ הכנסת משנת 2007 וליווה את הקמת האולפן החדש בערוץ. קודם לכן עבד בחברת החדשות של ערוץ 2 במגוון תפקידי שטח, בין השאר בהפקה ובסאונד.

מנהלת חטיבת החדשות של "כאן", שלומית אברהם גלוברזון, מסרה: "אני שמחה מאוד על איוש תפקידי המפתח הללו על ידי עידית ושי, אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, המביאים עמם שנים של ניסיון עשיר בעשייה חדשותית מגוונת. מערך הפקה איכותי הוא מפתח להצלחה של כל חטיבת חדשות במיוחד ב'כאן', לאור האתגרים העולים משילוב הפלטפורמות השונות של רדיו, דיגיטל וטלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully