וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג מנצח VIP: רועי ברגר ושירי לוי ינהלו יחד את מחלקת הדוברות של קשת

29.8.2016 / 10:41

לוי תהיה אחראית על דוברות קשת, וכן על תחומי האקטואליה והדרמה. ברגר ישמש כמנהל יחסי הציבור והקידום של הזכיינית וינהל את תחומי הבידור והריאליטי, וכן את ערוץ 24 ו-mako. השניים יהיו כפופים לסמנכ"לית התקשורת והרגולציה טלי גורן

רועי ברגר ושירי לוי. גיל חיון, מערכת וואלה! NEWS
ניהול משותף. לוי וברגר/מערכת וואלה! NEWS, גיל חיון

שינויים בזכיינית ערוץ 2 קשת: רועי ברגר ושירי לוי ינהלו יחד את מחלקת הדוברות של החברה. מחלקת יחסי הציבור והדוברות היא חלק ממערך התקשורת והרגולציה של קבוצת קשת בניהולה של סמנכ"לית התקשורת והרגולציה, טלי גורן. כזכור, לפני כחצי שנה פרשה מנהלת המחלקה גלי רביב מתפקידה כעבור עשור. השניים ימלאו את מקומה.

שירי לוי (31) תשמש כמנהלת תקשורת ודוברות ותהיה אחראית על דוברות קשת, וכן על תחומי האקטואליה והדרמה. בשנתיים וחצי האחרונות בקשת לוי אחראית על התקשורת התאגידית, כולל ki בישראל, תדמית ותכניות קשת בהן "עובדה", "צומת מילר", "כפולים", "הפרלמנט", "רמזור" ועוד.

רועי ברגר (30) ישמש כמנהל יחסי הציבור והקידום של קשת, וינהל את תחומי הבידור והריאליטי, וכן את ערוץ 24 ו-mako. בשנתיים האחרונות בקשת ברגר אחראי על הפעילות התקשורתית של mako, ותכניות קשת בהן "ארץ נהדרת", "המשימה אמזונס", "האח הגדול", "המתמחים" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully