וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביילין על "ישראל היום": "אני עלה התאנה שלהם"

וואלה ברנז'ה

29.8.2016 / 13:00

יוסי ביילין התראיין לרדיו ללא הפסקה והסביר מה עומד מאחורי האמירה שלו על פואד - לא לפני שהסביר מה הוא חושב על העיתון הנוהג לפרסם את טוריו: "אני חושב שזאת במה בשבילי והם חושבים שאני עלה התאנה שלהם - זאת עסקה מאוד שקופה"

יח"צ - חד פעמי

הראיון של יוסי ביילין לערוץ 1 ממשיך להכות גלים: הבוקר התראיין שר המשפטים לשעבר לתוכניתו של גבי גזית ברדיו ללא הפסקה, והסביר מה עמד מאחורי הדברים שאמר אמש ב"מבט" על בנימין בן אליעזר ז"ל.

גזית: לא אמרו לך - הזדרזת מדי, הגופה עדיין חמה רגע?

ביילין: מה קורה כשהיא מתקררת?

גזית: זה כבר לא מעניין אף אחד.

ביילין: בדיוק. זה כמו לדבר עד שבועיים על רעידת האדמה באיטליה. מישהו יכול להגיד, תראה אתה אומר דברים לא נכונים - ועם זה יש לי כוח. מישהו אחר יגיד שלא נהוג בתרבות שלנו לדבר מהר סרה, ולכן לא שמעת אותי הרבה אומר דברים כאלו.

גזית: יש הרבה דברים לא נהוגים. לא נהוג שאיש כמו ביילין יכתוב בביביתון של שלדון אדלסון. אז מה?

ביילין: זה דווקא כן נהוג. שם כותבים אנשים לא מעטים גם מהמרכז ומהשמאל. אבל בהחלט אני יכול לקבל ביקורת כזאת . זה לגיטימי. אני חושב שזאת במה בשבילי והם חושבים שאני עלה התאנה שלהם – זאת עסקה מאוד שקופה.

אתמול ב"מבט", לאחר מותו של פואד, ביילין אמר בערוץ 1: "אני לא מוכן להצטרף לאחרי מות קדושים. בעיני הוא היה הפוליטיקאי הכוחני, הדורסני, הוא היה הפוליטיקאי שלא היה צריך להיות מועמד של מפלגה כמו מפלגת העבודה לנשיאות... אני מקווה שהשנים האחרות, השנים של העלייה שלו, השנים של הצבא היו שנים ראויות הרבה יותר מהשנים שלו בפוליטיקה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully