וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקליט שבור: סדן משדר "עסקים כרגיל"; בערוץ מתנערים

30.8.2016 / 13:02

לוואלה ברנז'ה נודע כי בין מנכ"ל חדשות 10 לבין יו"ר הדירקטוריון החדש שורר מצב אשר ניתן לכנותו בעדינות - נתק, וכי למעשה, יוכפז וסדן כמעט ולא נפגשו לפגישות עבודה. כל זאת כאשר ברקע: תוכנית להקמת "ביה"ס להכשרת עיתונאים מהפריפריה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחסי התעלמות. רמי סדן וגולן יוכפז/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשלושה חודשים עברו מאז שרמי סדן נבחר לכהן כיו"ר הדירקטוריון של חברת החדשות של ערוץ 10, ולכאורה היחסים המשבריים עם מנכ"ל החדשות גולן יוכפז הסתיימו והשניים אף פתחו בדף חדש והחלו לשתף פעולה. ואולם, לוואלה ברנז'ה נודע כי בין השניים שורר מצב אשר ניתן לכנותו בעדינות - נתק, וכי למעשה, יוכפז וסדן כמעט ולא נפגשו מיוני האחרון.

מנגד, בסביבתו של סדן טוענים כי השניים נפגשו מאז המינוי של סדן לשלוש פגישות עבודה, כשהאחרונה שבהם התקיימה לפני ישיבת הדירקטוריון של חדשות 10 שנערכה בתחילת אוגוסט.

עוד נודע כי סדן מקדם בימים אלו תוכנית בשם "סדן לפריפריה": קורס להכשרת עיתונאים מהפריפריה, עם התמקדות בייצוג על המסך של המגזרים השונים. ואולם, גם היא מעוררת מחלוקת, שכן על פי גורמים בערוץ, "מדובר בתוכנית מגירה שיושבת על המדף כשנה וחצי, ואילו כעת, מנסה סדן לקבל עליה קרדיט".

מערכת היחסים הבעייתית נמצאת בצל הבדיקה סביב הלגיטימיות של סדן בתפקידו החדש תוך ניסיונות הדיפת חדשות 10 את מינויו. ב-7 בספטמבר תתקיים ישיבת מועצה של הרשות השנייה, שבה צפוי להימסר עידכון הנוגע לבדיקה הנוספת שהרשות ביצעה על מינויו של סדן ליו"ר ושל עו"ד איתן זינגר לחבר דירקטוריון. ככל הנראה, המועצה לא תדיח את סדן ואת זינגר מתפקידם בדירקטוריון.

כזכור, הרשות החליטה לקיים בחודש יולי הליך בדיקה משפטי נוסף לכל נציגי הציבור בדירקטוריון חדשות 10 (שכבר עברו הליך דומה בשנה שעברה), על מנת לוודא שהם עומדים בכל העובדות שהוצהרו על ידם בהתהליך. זאת בעקבות פרסום כתבה ב-TheMarker על קורות חייו של סדן - שבניגוד לדיווח שלו, לא כיהן בתפקיד ניהולי בכיר ולכאורה אין לו את הניסיון הדרוש בחוק.

זינגר הצהיר בפני הרשות כי אין לו כל זיקה פוליטית או קשר לשר מכהן בעבר או בהווה. אך לפי המכתב שהרשות שלחה לו, היה מועמד ב-2013 מטעם "יש עתיד" בבחירות לעיריית תל-אביב. ברשות ביקשו ממנו להבהיר להם את הסתירה בין ההצהרה שלו למידע החדש שהרשות נחשפה אליו.

בערוץ 10 סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully