וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים הפראלימפיים ריו 2016 ישודרו בערוץ הראשון

30.8.2016 / 13:30

הצופים הזועמים על אי שידור האולימיפאדה בחינם יכולים להתנחם: הערוץ הראשון רכש את זכויות השידור למשחקים האולימפיים לספורטאים בעלי מוגבלויות. בתפריט: מגזין אולימפי יומי בהגשת אורי לוי, עמית הורסקי ושרון פרי ופינת ספורט מיוחדת ב"מבט"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרס תנחומים. אורי לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערוץ הראשון ילווה באופן בלעדי את המשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפיים 2016 בריו. כתב הערוץ, ליאן וילדאו, יצטרף לספורטאי המשלחת בריו וידווח משם במסגרת יומן אולימפי שישודר מהתחרויות בכל ערב. את היומן יגישו אורי לוי, עמית הורסקי ושרון פרי, והוא יכלול כתבות ודיווחים ישירים, בליווי פרשנים בענפי הספורט הפראלימפיים.

טקס הפתיחה יועבר בשידור ישיר בערוץ הראשון בלילה שבין ה-7 ל-8 בספטמבר. את הטקס יגישו לוי והפרשן חנוך בודין – השחיין הפראלימפי לשעבר שזכה ב-8 מדליות אולימפיות. כמו כן, מהדורת "מבט" תקדיש בכל ערב פינת ספורט ייעודית למשחקים הפראלימפיים, עם כתבות צבע ופריצה ישירה לשידור מהתחרויות.

ברי בר-ציון, המנהל המיוחד של רשות השידור, מסר: "שידור המשחקים הפראלימפיים בערוץ הראשון מהווה נדבך חשוב במימוש ייעודו של השידור הציבורי בישראל. הערוץ הראשון יביא לכל בית ישראל את השידורים באיכות hd ללא כל עלות".

שמעון אלקבץ, העורך הראשי של רשות השידור: "הערוץ הראשון נערך לשידורים איכותיים שיעבירו לצופה חוויית ספורט ערכית וחשובה, באופן המנגיש את השידורים לכל צופה שיחפוץ בכך".

כזכור, במהלך האולימפיאדה צופים רבים זעמו על העובדה שמי שלא היה מנוי על יס, הוט או סלקום TV - נותר ללא גישה לשידורי האולימפיאדה. זאת בשל העובדה שהמשחקים שודרו באופן בלעדי בערוצי הספורט הסגורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully