וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל הרדאר: היי באזז - גיא פינס בראש דירוג השיח השבועי

וואלה ברנז'ה

4.9.2016 / 11:45

יהיה מי שיטען שלא מדובר כלל בעיתונאי, אחרים יגידו שזו העיתונות שהכי מעניינת היום את הקהל – כך או כך פינס בהחלט מוביל השבוע את מדד MAKAM REALTIME של וואלה ברנז'ה. וגם, על רקע הראיון עם נאיל זועבי בגל"צ - אילנה דיין התמקמה במקום השלישי

גיא פינס. אביב חופי
שבוע פורה במיוחד בסיפורים. גיא פינס/אביב חופי

גיא פינס הוא איש התקשורת המדובר ביותר בשבוע האחרון ברשת. יהיה מי שיטען שלא מדובר כלל בעיתונאי, אחרים יגידו שזו העיתונות שהכי מעניינת היום את הקהל – כך או כך פינס בהחלט מוביל השבוע את המדד השבועי של וואלה ברנז'ה בשיתוף אפליקציית MAKAM REALTIME. המדד מדרג את היקף השיח על עיתונאי ישראל על פי כמות האזכורים שלהם ברשתות החברתיות, באתרי האינטרנט ובטוקבקים.

פינס, שתוכניתו משודרת ב"ערוץ 10" מדי ערב וזוכה לרייטינג נאה, עושה עבודה יפה גם ברשתות החברתיות. עם 213,000 עוקבים בפייסבוק, 93,000 בטוויטר, ו-62,000 באינסטגרם – אין פלא שהוא מופיע כמעט תמיד בעשירייה הראשונה (וכעת לראשונה במקום 1) במדד השיח השבועי, כשגולשים רבים מצטטים כתבות שלו ומשתפים סיפורים שנחשפו בתוכניתו הפופולרית.

לפינס היה שבוע פורה במיוחד בסיפורים, כשגולשים פטפטו בין השאר על הכתבה ששידר על מדליסט טוקיו אורי ששון (שהתארח בתוכנית "גב האומה" וצוות של פינס התלווה אליו); על הראיון שערך עם רוסלנה רודינה; ועל כתבה ששידר על טיילור סוויפט. הגולשים לא שכחו לעסוק גם בהחלפה החד פעמית של פינס על-ידי לירון ויצמן בהגשת התוכנית ביום ראשון שעבר. סנטימנט: 82% נייטרלי, 11% שלילי, 7% חיובי. מרבית השיח על פינס (51%) התרחש בפייסבוק, 33% בטוויטר והשאר (בסדר יורד) בפורומים ובטוקבקים באתרי התוכן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השלישי בדירוג התמקמה השבוע אילנה דיין. זאת על רקע ראיון שערכה ביום חמישי האחרון (1 בספטמבר) בתוכניתה בגלי צה"ל עם נאיל זועבי, מנהל בית ספר ביישוב טמרה. זועבי, שאירח באותו הבוקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו לרגל פתיחת שנת הלימודים, הביע את הערכתו לנתניהו והודה לו על כי בחר לפתוח את השנה דווקא בבית ספר. עוד במהלך הראיון ובשעות שאחריו התפתח שיח זועם ברשת, כשגולשים מבקרים את דיין על השאלות שהציגה למרואיין (דיין ניסתה לעמת את זועבי עם נאום "הערבים נוהרים לקלפיות" של נתניהו ביום הבחירות, חקרה אותו על קרבתו לח"כ חנין זועבי ושאלה אם הוא מגדיר את עצמו כפלסטיני). הטענה העיקרית שהעלו גולשים הייתה כי דיין ביקשה לשסות את זועבי בנתניהו – ללא הצלחה יתירה.

"דיין עושה כל שביכולתה לשכנע אותו לדבר נגד המדינה", "כשעיתונאית קטנה נתקלת במרואיין ערבי מאכזב", "ריקוד ערמומי של הטורף מול טרפו", "מעשה באילנה דיין, שידור חי וערבי מקולקל שלא מקריא מדף המסרים" – אלו רק חלק מהדברים שהיו לגולשים להגיד על דיין. הסנטימנט בהתאם: 60% מהשיחות היו נגד דיין, 37% נייטרלי ורק 3% חיובי. עיקר השיח התנהל בטוויטר (45%), לאחר מכן בפייסבוק (30%), בטוקבקים (9%) ובפורומים (6%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully