וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפש את הסינק: גם ציטוטים של דן מרגלית נעלמו מחדשות 10

5.9.2016 / 14:02

גידי גוב לא לבד: בכותרות המהדורה, תמר איש שלום דיברה על הקושי של העיתונאי לפרסם ביקורת על רה"מ ב"ישראל היום", ומרגלית אף חשף "עצה" שקיבל מעורך בעיתון - ואילו בהמשך, לדברים לא נותר זכר. גורם בחדשות 10: "מדובר בתקלה טכנית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם בחדשות 10 הורידו. דן מרגלית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכתבה ששודרה אמש (ראשון) בחדשות 10 על דן מרגלית שהסיע חיילים בעקבות השבתת הרכבות, נחתך משפט מפתח שהופיע בפתיח של המהדורה. בכותרות המהדורה נאמר: "העיתונאי דן מרגלית מדבר על הקושי לפרסם ביקורת על ראש הממשלה ב'ישראל היום': 'ביום שישי האחרון הייתה מילה שאני כתבתי והעורך צלצל ואמר לי: "תשמע, תחשוב, אני מציע לך להוריד אותה. חשבתי – והורדתי'". ואולם, בכתבה כאמור לא היה זכר לציטוט הזה. יצוין כי למרות הטיזר בתחילת המהדורה, הטור עליו דיבר מרגלית בכלל נסב סביב השר ליברמן.

לא ברור מדוע הוחלט במהלך המהדורה שלא לשדר את הקטע המדובר, אולם גורם בחדשות 10 אמר היום לוואלה ברנז'ה כי הסיבה להשמטה היא בכלל תקלה טכנית אשר קשורה לעריכת הכתבה.

אתמול פורסם בוואלה ברנז'ה כי חלק מהפרומו לכתבת מגזין על גידי גוב ב"שישי עם אילה חסון" נחתך. כאשר גוב נשאל בפרומו האם הוא מיואש מהמצב במדינה, הוא ענה: "אני מאד. אנחנו חיים במדינה הזויה. אירופה נבנתה על ערכים קצת. קצת לשמור על ערכים. איפה אנחנו? מה אנחנו? כל הזמן שורדים".

בחדשות 10 בחרו שלא להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully