וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החינוכית גדולה ביפן: "דן ומוזלי" מועמדת לפרס בינלאומי

6.9.2016 / 15:04

לוואלה ברנז'ה נודע כי התוכנית מועמדת בקטגוריית תוכנית הטלוויזיה הטובה ביותר לגיל הרך ב"פרס יפן". התחרות תתקיים באוקטובר, והחינוכית תתמודד מול מדינות כמו קנדה, צ'כיה, דנמרק, גרמניה, אקוודור וקוריאה

דן ומוזלי. שרונה גיא, ספק 500
"דן ומוזלי"/ספק 500, שרונה גיא

"דן ומוזלי", זוכת פרסי האקדמיה הישראלית, עלתה לשלב הגמר בתחרות "פרס יפן" - כך נודע לוואלה ברנז'ה. התוכנית, אשר תחזור בשבועות הקרובים לעונתה ה-4, מועמדת בקטגוריית תוכנית הטלוויזיה הטובה ביותר לגיל הרך. התחרות תתקיים בסוף אוקטובר והחינוכית תתמודד מול מועמדות המגיעות ממדינות כמו קנדה, צ'כיה, דנמרק, גרמניה, אקוודור וקוריאה.

פרס יפן נוסד ב-1965 על ידי NHK, ערוץ השידור הציבורי ביפן, במטרה לפתח ולקדם תוכניות חינוכיות ברחבי העולם. מדי שנה נשלחות מאות תכניות מרחבי העולם, אשר מתחרות בשש קטגוריות.

"דן ומוזלי", בהפקת שולה שפיגל ודנה עדן, עלתה לשידור ב-2014. התוכנית עוקבת אחר דמותו של הילד דן דן אשר מעביר את זמנו בשיחות עם מוזלי הבובה, ומככבים בה ירדן בר כוכבא (שזכתה השנה בפרס השחקנית בטקס פרסי האקדמיה על תפקידה בתכנית), עידן אלתרמן, דידי שחר, טל בלכרוביץ, ליאור כלפון ויובל סגל. בשנתיים האחרונות זכתה התוכנית בפרס תכנית הילדים הטובה ביותר בטקס פרסי האקדמיה.

מנכ"ל החינוכית, אלדד קובלנץ, מסר: "אני מברך את היוצרים על עשייתם ועל ההישג - תכני החינוכית פורצים גבולות ותרבויות. אנו ממשיכים להעלות את כל תכני החינוכית בשידורי בכורה בעמוד היוטיוב שלנו כך שהציבור יכול לבחור בכל רגע נתון כיצד יצרוך את התוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully