וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה אישרה: אבי בר משתלט גם על רדיו קול חי

7.9.2016 / 15:07

מועצת הרשות השנייה אישרה היום את השינוי הארגוני ברדיו קול חי, במסגרתו אבי בר יחזיק ב-49% מאחזקותיה של קרדן (המחזיקה ב-80% בתחנה). מחר יתקיים דיון מכריע בבג"ץ בנוגע לעתירה של ערוץ 20 להצטרף למערך עידן פלוס

אבי בר. נמרוד סונדרס
אבי בר/נמרוד סונדרס

זה רשמי: מועצת הרשות השנייה אישרה היום (רביעי) את השינוי הארגוני ברדיו קול חי, כך נודע לוואלה ברנז'ה. במסגרת השינוי, אבי בר יחזיק ב-49% מאחזקותיה של חברת קרדן (המחזיקה ב-80% בתחנה). לבר יש גם את האופציה להפוך לבעל שליטה ולהחזיק 51% (מתוך ה-80%) ברדיו קול חי.

בר היה בעבר מנכ"ל ערוץ הספורט וכיום הוא הבעלים של אימג'ן מדיה, השותפה בערוץ הילדים זום, ושותף בערוץ 20 ובאתר החדשות 0404. גורם ברשות השנייה הסביר כי הבעלות של בר על רדיו קול חי לא נופלת לסעיף בעלויות צולבת, גם במעבר העתידי לברית המועצות.

יש להזכיר כי הגורמים שמפוקחים על ידי הרשות השנייה כפופים לחוק הרשות השנייה, הגורמים שמפוקחים על ידי מועצת הכבלים והלוויין (כמו ערוץ 20), כפופים לרגולציה של חוק התקשורת. לפי סעיף הבעלויות הצולבות בחוק הרשות השנייה, אין מניעה שבעל שליטה בערוץ ייעודי (בכבלים או בלוויין) שתהיה לו גם בעלות על תחנת רדיו אזורית.

מחר יתקיים הדיון המכריע בבג"ץ בנוגע לעתירה של ערוץ 20 להצטרף למערך עידן פלוס. באפריל האחרון בג"ץ הוציא צו על תנאי למשרד התקשורת, הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ומועצת הכבלים והלוויין, בדרישה לנמק מדוע המדינה מונעת שידורי ערוץ 20 על גבי פלטפורמת עידן פלוס. הבג"ץ הוגש בספטמבר האחרון, לאחר שערוץ 20 ביקש להצטרף למערך עידן פלוס בטענה שהוא פועל בהתאם לרישיון הערוץ ובהתאם לחוק המורה כי חמשת הערוצים הייעודיים הראשונים שיבקשו זאת יוכלו להצטרף לפלטפורמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully