וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק חסמה את העמודים של לרר ו"הצינור"

12.9.2016 / 18:45

לאחר שחסמה את עמוד התוכנית ל-30 יום בעקבות הפרת זכויות יוצרים, כעת פייסבוק חסמה גם את העמוד הפרטי של המגיש גיא לרר. גורם בפייסבוק: "הנושא נמצא בבדיקה". "הצינור" : "מאמינים שמדובר בצירוף מקרים שיסתדר בקרוב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיא לרר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עמוד הפייסבוק הפרטי של מגיש ה"צינור", גיא לרר, נחסם בשעה האחרונה על ידי פייסבוק מסיבות שעדיין אינן ידועות. גורם בפייסבוק טוען כי הסיבה לחסימת העמוד הפרטי של לרר נמצאת כרגע בבדיקה. מוקדם יותר נחסם עמוד התוכנית בעקבות הפרת זכויות יוצרים, לתקופה של 30 יום.

כעת, בעמוד "הצינור" לא ניתן להעלות תמונות וקטעי וידאו אלא רק לפרסם סטטוסים. הסיבה להפרת היוצרים בעמוד "הצינור" היא פוסט שעלה עם כתבת וידאו ששודרה בתוכנית. תקופת חסימה של 30 יום בפייסבוק נחשבת לחמורה במיוחד, כאשר העונש החמור ביותר הינו סגירת העמוד לצמיתות.

כזכור, רק לאחרונה עמוד הפייסבוק של "הצינור" עבר את רף המיליון לייקים – והוא נחשב לאחד העמודים הפופולריים בישראל. בעבר פייסבוק מחקה את העמוד הפופולרי של "סטטוסים מצייצים" של אבי לן, לאחר שהתברר שלן מקדם סטטוסים תמורת תשלום.

מ"הצינור" נמסר בתגובה: "אכן נחסמנו לחודש בגלל קטע שבמקור שודר אצלנו בתכנית. מוזר, אבל אנחנו מאמינים שזה יפתר בימים הקרובים. עברנו בינתיים לדף הפייסבוק של החזית. אמנם דירת שותפים קטנה, אבל חמימה ונעימה. מי שלא הצטרף עד היום - מוזמן. בנוגע לחסימת הפרופיל האישי של לרר - אין לנו מושג מה קרה, אנחנו מנסים לברר ברגעים אלו ומאמינים שמדובר בצירוף מקרים שיסתדר בקרוב".

לא התקבלה תגובה מפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העמוד של גיא לרר בפייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully