וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו אומר שהתקשורת לא מחוברת לעם? לפי הרייטינג אבי ניר יותר מחובר מנתניהו"

אילנה דיין

16.10.2016 / 10:04

נתניהו חושב שהתקשורת מנותקת מהעם? הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 2 מציע לו לחשוב שוב מי באמת מנותק. ויש לו עוד כמה הצעות מעניינות. העורכת-אורחת של וואלה ברנז'ה אילנה דיין הזמינה את אמנון אברמוביץ לשיחה חד פעמית. ראיון

עריכה: רן צימט

"נתניהו אומר שהתקשורת לא מחוברת לעם? לפי הרייטינג אבי ניר יותר מחובר מנתניהו", כך לדברי הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 2 אמנון אברמוביץ. את הדברים אומר אברמוביץ בראיון מיוחד לאילנה דיין המשמשת כעורכת-אורחת של וואלה ברנז'ה.

לשאלה האם נתניהו זוכה לסיקור הוגן מהתקשורת הישראלית, אברמוביץ סבור כי "בסך הכל כן. אם תיקחי את הרצף של קודמיו – מנחם בגין, יצחק רבין, אריאל שרון, אהוד אולמרט ואהוד ברק – אז נתניהו זוכה ליחס הוגן מהתקשורת הישראלית".

אתה יכול להגיד את זה גם כמי שכותב בידיעות אחרונות. ראית איך העיתון, אתר ynet - האימפריה של נוני מוזס, כפי שנתניהו קורא לזה – סיקרו אותו במערכת הבחירות האחרונה. זה היה סיקור הוגן?

"אני לוקח את המכלול כולו. לא כלי תקשורת אחד. אצלו התחושה היא תחושת יתר כי הוא איש תקשורת יותר מקודמיו. נתניהו, תפיסתו הבסיסית היא של איש תקשורת. אני קורא לו אחד משלנו - הוא רהוט מאוד, הוא מיומן. אין כמוהו לרכוב ולהדהד סוגיות תקשורתיות".

אמנון אברמוביץ'. ראובן קסטרו
"נתניהו זוכה ליחס הוגן מהתקשורת הישראלית"/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully