וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ נתניהו: "ידיעות אחרונות עיוותו הכותרת במכוון; זה לא עיתון - זה פראבדה"

26.9.2016 / 9:12

מתקפה חריפה של נתניהו על ידיעות אחרונות בגלל העמוד הראשון שלהם אתמול, שטען כי רה"מ השווה בין הורי החייל שעומד עכשיו למשפט באשמת הריגה לבין הורי הדר גולדין. רה"מ אמר כי זה "חיבור שקרי, זה כבר לא עיתון, זה פראבדה"

סערת מירי רגב נתניהו לוואלה NEWS "גם אני הייתי יוצא אם היו משמיעים שיר של דרוויש". ספק 500
"כתבה מעוותת, פשוט כתבת שקר ורשע ומנסה ליצור את ההקבלה הזו בכוח". רה"מ בנימין נתניהו/ספק 500

מתקפה חריפה של נתניהו על ידיעות אחרונות בגלל העמוד הראשון של העיתון אתמול, שכותרתו היתה "ההשוואה המקוממת של נתניהו: התקשרתי להורי החייל היורה כמו שהתקשרתי להורים שבניהם נפלו או נעדרו". במרביתו של העמוד הראשון הובא מאמר של נחום ברנע, שנפתח במלים "ההשוואה בין הוריו של החייל שעומד עכשיו למשפט באשמת הריגה לבין הוריהם של הדר גולדין ואורון שאול זועקת לשמיים".

"לא ביקשתי לעשות שום השוואה", אמר הבוקר רה"מ נתניהו בראיון לאסף ליברמן בגל"צ, "ולא תיתכן שום השוואה בין המצוקה של הורים במצבים כאלה או אחרים למצוקה הנוראית, הסבל הנורא של הורים שכולים. אני אומר לך את זה מידיעה אישית, לצערי. לא היתה כוונה לערוך השוואה כזאת. אמירה לא הכי מוצלחת, זה נכון. אז קודם כל אני הבעתי צער אם מישהו פירש את הדברים הללו בדרך מעוותת, אבל באותה נשימה אני אומר לך שיש מישהו שעיוות את זה במכוון. כשעיתון מסוים, אם הוא קורא לעצמו עיתון, ידיעות אחרונות, לוקח את כל עמוד השער. ומה הוא עושה עם עמוד השער? כתבה מעוותת, פשוט כתבת שקר ורשע ומנסה ליצור את ההקבלה הזו בכוח. אז אני אומר: אני לא התכוונתי לעשות את זה ואני מצטער אם מישהו פירש את זה כך, אבל הם כן התכוונו בוודאות ליצור את החיבור השקרי הזה, וזה מקובל, זה כבר לא עיתון, זה פראבדה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העמוד הראשון של ידיעות אחרונות אתמול, 25 בספטמבר 2016/מערכת וואלה!, צילום מסך

זהו סיבוב נוסף בקרב המתמשך בין רה"מ נתניהו ל"ידיעות אחרונות" ובעל השליטה נוני מוזס. בתחילת יולי עלה פוסט בעמוד הפייסבוק של הליכוד, שגם נתניהו שיתף בעמוד הפייסבוק שלו, שבו הם האשימו את העיתון בפרסום שקרי וניפוח של הוצאות ביקור רה"מ באפריקה. הכתב המדיני של העיתון, איתמר אייכנר, הגיב בפוסט משלו וכתב "אני ועיתוני עומדים מאחורי המספר שפורסם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully