וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את דניאל אלפנביין

וואלה ברנז'ה

29.9.2016 / 11:21

הוא מגדיר את עצמו כ"סוכנות ידיעות קטנה, שמעבירה 24 שעות ביממה תכנים" - אנחנו נקרא לו דובר של לא פחות מחמישה גופי תקשורת אצל "דני לוי תקשורת". וואלה ברנז'ה חורגת ממנהגה ומפרגנת דווקא לאיש יחסי ציבור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיל: 28

מה בעצם אני עושה: מנהל את מערך הדוברות של מספר גופי תקשורת ביניהם קבוצת "פנורמה" הכוללת את העיתון ואת אתר פאנט, חברת התוכן וייצוג השחקנים ADD, "סלוצקי אפיקי תקשורת", תחנות הרדיו האזוריות רדיו דרום, 101.5 וגלי ישראל ועוד. דואג למנף את התוכן שהם מייצרים לחשיפה על גבי במות אחרות ולחזק את המעמד שלהם כמעצבי סדר יום אל מול יתר גופי התקשורת. בנוסף, אני מייעץ קריאטיבית למערכות בפיתוח התכנים. אפשר להגיד שאני מעין סוכנות ידיעות קטנה, שמעבירה 24 שעות ביממה תכנים בין כלי התקשורת על בסיס קרדיטים.

השכלה: תואר ראשון בתקשורת במכללה האקדמית נתניה.
תפקידים קודמים: עורך ומגיש חדשות ב-ynet ושדרן ברדיו תל אביב FM102.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: בילדות, צילה אילן המקסימה מקול ישראל ו"בראש צעיר". בבגרות, עמרי רונן ואבי משולם, מנכ"ל רדיו תל אביב.

איפה אתה בעוד 5 שנים: בשוק התקשורת שלנו – אין לדעת. מאמין שבתפקיד בכיר שיאתגר ויספק אותי בו זמנית, באחת ממערכות התקשורת. אה ואעשה רדיו באופן כזה או אחר – זה חזק ממני.

מה אוכל לצהריים: במיה ואורז. שווארמה לסירוגין.

פרגן למתחרים: כדובר של גופי תקשורת, אין לי כל כך הרבה מתחרים וגופי תקשורת אחרים הם קולגות טבעיות שלי. אני אפרגן לשרון בלום הדוברת של ערוץ HOT8, היא תותחית ואני נהנה מאוד לעבוד איתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully