וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רשמי: זליג רבינוביץ פרש מרשות השידור

6.10.2016 / 16:09

לאחר שיצא לפני כשנתיים לחל"ת, פרש לאחרונה זליג רבינוביץ, ששמו עלה לכותרות במספר תחקירים הנוגעים לשחיתות ברשות. רבינוביץ: "הטיימינג של שידור התחקיר ב'המקור' הוא ניסיון לקדם את התאגיד החדש תוך מיחזור חומרים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זליג רבינוביץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

זליג רבינוביץ פרש לאחרונה באופן רשמי מרשות השידור, לאחר שיצא לחל"ת מהרשות לפני כשנתיים. רבינוביץ הסביר לוואלה ברנז'ה כי "פרשתי כשהגעתי לגיל 50, ויכלתי לפרוש ולקבל תנאים מועדפים על פי חוק".

שמו של רבינוביץ עלה לכותרות במספר תחקירים הנוגעים לשחיתות ברשות השידור, כשהאחרון שבהם היה בתוכנית "המקור" ששודרה בסוף יוני האחרון. התחקיר הראה שחלק מכספי ההפקות עברו למקורבים לרשות השידור באמצעות סעיפים שונים ששולבו בתקציבי ההפקות, כמו יועצים או ציוד שמעולם לא נרכש.

רבינוביץ אמר כי "אם תוכנית 'המקור' הייתה מוצאת לנכון להעלות את תגובתי המלאה ככתבה וכלשונה, כל מה שנוגע אלי בתוכנית היה נופל ולא משודר. אך מטעמיה היא החליטה אחרת. לעניין הטענות שהועלו לגבי – הכל עורבא פרח. הכל נבדק בעבר. הכל מתוך מלחמה ברנז'אית".

בנוגע לשידור התחקיר אמר רבינוביץ כי "זה הכל אינטרסים. הטיימינג של שידור התחקיר הוא ניסיון לקדם את התאגיד החדש תוך מיחזור חומרים, שהועלו שנים קודם ונחקרו חדשות לבקרים תוך כדי המצאות הזויות".

"מקווה שכשזליג יגיע להיחקר במשטרה התגובה שלו תהיה יותר אינטליגנטית"

רבינוביץ: "רשות השידור היא בכאוס טוטאלי. לא סתם היא הייתה צריכה לעבור רפורמה. אבל הקמת התאגיד הזה כפי שהוא קם וכפי שתוכנן – לטעמי זאת לא התשובה הנכונה לשידור ציבורי"

בנוגע לתאגיד השידור אמר, "רשות השידור היא בכאוס טוטאלי. לא סתם היא הייתה צריכה לעבור רפורמה. אבל הקמת התאגיד הזה כפי שהוא קם וכפי שתוכנן – לטעמי זאת לא התשובה הנכונה לשידור ציבורי". עוד אמר, "המהלך הנכון היה לקבל את מתווה הרפורמה שמנכ"ל משרד רה"מ, עו"ד לוקר, ואני מטעם הרשות, סיכמנו עליו. הרפורמה הזו היא הטובה ביותר לשידור הציבורי".

רבינוביץ הוסיף כי "הסיטואציה שנוצרה עם הפירוק וההקמה מאוד מבולגנת. אף אחד לא יודע מה יקרה באמת. אם זה היה הליך לוגי זה כבר היה נגמר מזמן. זה נכון שצריך להביא דם חדש חובה לרשות השידור, לטלוויזיה בעיקר, הרדיו של הרשות מתפקד מצויין". לסיכום אמר כי "הקמת הרפורמה תוך ביטול האגרה הוא אקט פופוליסטי שיוצר מצג שווא של הטבה. מימון הרשות יהיה מכספי ציבור גם ככה".

דרוקר מסר בתגובה: "הדברים שפורסמו ב'המקור' מעולם לא נבדקו בשום מקום - ועובדה שהמשטרה חושבת שהחומרים מספיק חדשים כדי שתתנהל נגדו חקירת משטרה. אני מקווה שהתגובה של זליג רבינוביץ, כשיגיע להיחקר במשטרה, תהיה קצת יותר אינטלגינטית מהתגובה שהוא מסר לוואלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully