וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשימה: קאן - הפורמטים שהישראלים ינסו למכור בפסטיבל מיפ

וואלה ברנז'ה

16.10.2016 / 14:40

כמדי אוקטובר, גם השנה חברות ההפקה והתוכן הישראליות ישלחו את מיטב הנציגים שלהן לריביירה הצרפתית כדי למכור למדינות השונות פורמטים שונים. בתפריט: שעשועון המבוסס על חוכמת ההמונים וריאליטי על דוגמניות "plus-size"

מיפ. דוד ורטהיים, מערכת וואלה!
פסטיבל מיפ 2015/מערכת וואלה!, דוד ורטהיים

מעל ל-11 אלף איש צפויים להשתתף בפסטיבל הטלוויזיה מיפ, שייפתח מחר (שני) בקאן שבצרפת. בין מאות הקניינים, נציגי גופי שידור וחברות הפקה, גם לישראלים תהיה שוב נוכחות בולטת בפסטיבל הדו-שנתי, הנחשב ליריד הטלוויזיה הגדול מסוגו בעולם.

חברות הפקה ותוכן ישראליות רבות ישלחו את נציגיהן לפסטיבל על מנת להתרשם מהסחורה – אבל בעיקר, על מנת למכור פורמטים מקוריים תוצרת כחול-לבן למדינות השונות, בתקווה לשחזר הצלחות כמו "הומלנד" או "מחוברים".

גיבורים. אילן בורלא,
"גיבורים"/אילן בורלא

הפורמט שנוצר בהשראת הסיפור האישי של אסף גיל

חברת ההפקות גיל פורמטס תגיע לפסטיבל מיפ עם 13 פורמטים. בין היתר, יוצג פורמט חדש שנקרא Pregnant & Platonic, שפותח בשיתוף עם חברת ההפקה האמריקאית MY ENTERTAINMENT: דוקו-ריאליטי העוסק בתופעת "ההורות המשותפת", שיספר את סיפורם של אנשים המחליטים להביא יחד ילד לעולם בלי מעורבות רומנטית. הסדרה פותחה בהשראת סיפורו האישי של מנכ"ל גיל פורמטס, אסף גיל, שלפני כמה חודשים הפך לאב בפעם הראשונה במסגרת הורות משותפת.

עוד יוצגו, "גיבורים" - הדוקו-ריאליטי המצליח ששודר לאחרונה בערוץ 10. הפורמט נמכר לשידור בערוץ QUATRO הספרדי, ונרכש גם בצרפת ואיטליה. הסדרה עוקבת אחר דמויות שונות מכוחות ההצלה בישראל, ומלווה אותם בחייהם הפרטיים ובמחיר האישי שהם נאלצים לשלם; ו"בחזרה אל הרגע" - תוכנית דוקו-ריאליטי ששודרה לאחרונה בערוץ 1. לפני כחודש עלתה לאוויר הגרסה הפולנית של הפורמט, הגרסה הגרמנית שודרה בספטמבר 2015 והסדרה אף נמכרה לשידור ביוון. הסדרה מאפשרת הצצה לסיפורם האישי של אנשים בני 75 ומעלה המשתפים את הצופים בניסיון ובידע שצברו בנושאים שונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב Miller's Crossing? מתוך "צומת מילר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הארסנל של קשת: "אמזונס", "המתמחים" ו"כחולים"

Keshet international – הזרוע הבינלאומית של קשת - תציג בפסטיבל יותר מ-20 תכניות חדשות, ביניהן: העיתון – דרמה קרואטית הזוכה לביקורות משבחות וצפויה לעלות בערוץ HRT בקרואטיה. The Fare – מותחן פנטזיה המתרחש בתוך מונית בברזיל, שהופק על ידי סוני ומשודר בערוץ AXN בברזיל. ManBirth – פורמט מאסיה שנותן לאבות לעתיד לחוות את חוויית ההיריון יחד עם נשותיהם, באמצעות חליפה אשר מדמה הריון.

בנוסף לכך, יוצגו בפסטיבל מיפ גם הסדרות הבאות: "כחולים", "המתמחים", "המשימה אמזונס", "צומת מילר", "קינגים", "הכי טעים בעולם", "נופלות על הרגליים", "מחנה משותף", הגרסה הבריטית של "פלפלים צהובים" ו"קרב השפים הגדול".

המדרשה. טל גבעוני,
העולם אוהב סיפורי מוסד. "המדרשה"/טל גבעוני

רשת מציגה: ריאליטי על אוטו-אוכל ו"נעולים"

גם המתחרה מרמת החיל, רשת, תציג פורמטים באמצעות אנדמול שיין. בין היתר יוצגו השעשעון "נעולים", סדרת הדרמה על המוסד "המדרשה", "משחקי השף" (המשודרת בגרמניה וברומניה), ו"אימהות" - סדרה דוקומנטרית המתעדת 6 אימהות אשר מנסות לתמרן בין משפחה קריירה ומימוש עצמי. תעלה לשידור בגרמניה בנובמבר ובקרוב גם באיטליה.

בנוסף יוצגו גם "משחקי השף – אוטו אוכל": ריאליטי בישול על גלגלים. שפים יוצאים לתחרות בישול על המנה הישראלית הטובה ביותר בעזרת מטבח נייד, איתו יסתובבו בשווקי הארץ ויבשלו בו את המנות שלהם; "הטוב מכולם" - משחק טלוויזיה מקורי אשר מבוסס על חוכמת ההמונים. בכל תכנית יתחרו כאלף איש בקהל מול 10 מתמודדים בשאלות וידאו פרועות ומפתיעות שצולמו בארץ ובחו"ל, ואינן דורשות ידע כללי אלא אינטואיציה גבוהה ויכולת הערכה.

המציאות של ארמוזה: רווקים, אוכל ודוגמניות מלאות

"ארמוזה פורמטס" תציג שלושה פורמטים חדשים בפסטיבל מיפ. בנוסף, ארמוזה מועמדות לראשונה בתחרות התעשייה שעורך מגזין TBI בקטגוריית "חברת הפצת התוכן הטובה ביותר", לצד אנדמול שיין וקונטנט מדיה.

הפורמטים החדשים שתציג ארמוזה פורמט הם Ex Team The - ריאליטי שמציג בכל פרק רווק נצחי הזוכה לעזרה בתחום הרומנטי מהאקסיות שלו, שבליווי יועץ זוגי ינסו למצוא מועמדות פונטציאליות, לפגוש אותן ואז לקבוע מי מהן מתאימה לו ביותר; Born To Be A Chef - תחרות בישול דרמטית שבה שני שפים מפורסמים יובילו צוות המונה 10 סו-שפים מתחילים. השפים המובילים יציבו בפני התלמידים שלהם מבחר אתגרים מגוונים, הכוללים שפע מטלות קולינריות מורכבות.

ריאליטי נוסף הוא Curvy Supermodel - תחרות חדשה מחפשת אחר נשים במידות "plus-size" מכל הארץ בעלות פוטנציאל להפוך דוגמניות מצליחות, המשתוקקות להשתלב בתעשיית הדוגמנות הנוקשה והמפלה. בכל שבוע הנשים יתמודדו עם סוגיות שמטרידות אותן ועם אתגרים ומשימות חדשות, אשר יכינו אותן לקראת קריירה בעולם האופנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מטומטמת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד במיפ: שעשועון אינטואיציה וסדרה המתרחשת במסעדה

דורי מדיה תגיע גם היא למיפ כשבאמתחתה מספר סדרות חדשות, וביניהן: "מטומטמת" - דרמת הפשע שעלתה החודש לאוויר בהוט; "נפלת חזק" - קומדיה עם מיקי גבע ששודרה בקיץ בערוץ 10; דרמת פשע בשם "אל מרחינל", זוכת "סריס מניה", העוקבת אחר שוטר לשעבר הנכנס לכלא תחת זהות בדויה במטרה למצאו בת של שופט שנחטפה.

בנוסף לכך, גם "אינטואיציה" - שעשועון רחוב בו לא צריך ידע, אלא אינטואיציה בלבד. המתמודדים יענו על 10 שאלות על בסיס אינטואיציה בלבד, הנוגעות לבנאדם אקראי שפגשו בפעם הראשונה; ו"זוג מנצח" – ריאליטי הבוחן את הזוגיות: 8 זוגות מתמודדים במשימות מאתגרות שמראות כמה באמת הם מכירים אחד את השני.

חברת ההפקות ענני תקשורת תציג כמה מהפורמטים שהפיקה מעולמות הילדים, הנוער והקומדיה, וביניהם: שכונה - דרמה יומית מבית היוצר של גיורא חמיצר, העוסקת במערכות יחסים בין נערים ונערות בגיל העשרה וביחסים בתוך המשפחה, בפערים חברתיים בין עשירים לעניים ועוד; צ'מפיונסניק – טורניר טלוויזיוני בפיתוחם של גיורא חמיצר וטל מוסרי, המשלב בין עולמות הכדורגל והאתגרים לילדים בכיתות ד'–ו', שמתחרים ביניהם ככיתה שלמה במשימות טריוויה ואתגרים שונים.

מיסטר צ'יפס – סדרה קומית לילדים בכיכובם של דר זוזובסקי, חיים ברבי ואילן קובץ', המגוללת את המתרחש מאחורי הקלעים של מסעדת פאסט-פוד; ושותפים – סיטקום העוקב אחר חן מזרחי, סטנדאפיסט צעיר שעוזב את בית הוריו ועובר לעיר הגדולה רק כדי לגלות שלא קל למצוא שותף טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully