וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משדרים "עסקים כרגיל": בתאגיד החתימו את תמר אלמוג, עמית הורסקי ויואב דקל

20.10.2016 / 11:40

למרות הפרסומים על יוזמות שונות לסגירת תאגיד השידור, ב"כאן בהקמה" ממשיכים לגייס עובדים: לוואלה ברנז'ה נודע כי מגישת "יומן" תמר אלמוג, כתב הספורט הפורש עמית הורסקי ועורך "חדשות הלילה" יואב דקל מצטרפים לתאגיד – שגייס עד כה 530 עובדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמר אלמוג/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שמתגברים הקולות לסגירת תאגיד השידור - ורק אתמול הקואליציה הכחישה פרסום לפיו מתגבשת יוזמה להקמת גוף שיאחד בין התאגיד, רשות השידור, גל"צ והטלוויזיה החינוכית – ב"כאן בהקמה" משדרים בינתיים עסקים כרגיל וממשיכים לגייס עובדים, בשיא המרץ.

לוואלה ברנז'ה נודע כי מגישת "יומן" החדשה והכתבת לענייני משפט בערוץ הראשון, תמר אלמוג, מצטרפת לחטיבת החדשות בתאגיד (בתחילת החודש הצטרף לתאגיד גם השותף של אלמוג להגשת "יומן", העיתונאי יאיר ווינרב). בנוסף לאלמוג, עמית הורסקי, כתב ושדר הספורט של הערוץ הראשון – שהודיע השבוע על עזיבתו - מצטרף לתאגיד כרכז פרויקטים והדרכות.

גם עורך "חדשות הלילה" של חדשות 2, יואב דקל, מצטרף לחטיבת החדשות של התאגיד כרכז הכתבים. למורת רוחה של מירי רגב, גיוסים נוספים שהתאגיד ביצע לאחרונה הם של שני אנשי גל"צ: אייל שחר, עורך בגל"צ ועורך תוכן במהדורה המרכזית של חדשות 10, ותומר שלפניק, לשעבר עורך ראשי של מחלקת הניו מדיה בגל"צ. בתאגיד מדגישים כי גייסו כ-530 עובדים לכאן בהקמה, וכי חטיבת הדיגיטל מונה 50 עובדים.

עמית הורסקי. מורן ויזל, מערכת וואלה! NEWS
עמית הורסקי/מערכת וואלה! NEWS, מורן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully