וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזב את גל"צ: ספי עובדיה יגיש את תוכנית הבוקר ב-103

20.10.2016 / 14:33

לוואלה ברנז'ה נודע כי הכתב הפוליטי של חדשות 10 עוזב את התחנה הצבאית ועובר לרדיו ללא הפסקה. עובדיה יגיש את תוכנית הבוקר לצד ניסים משעל ודרור רפאל, כחלק משת"פ עם מערכת חדשות 10, המספקת את מהדורות החדשות ל-103FM

ספי עובדיה. ענבל מרמרי,
ספי עובדיה/ענבל מרמרי

הכתב הפוליטי של חדשות 10, ספי עובדיה, יעזוב בקרוב את גל"צ ויעבור לשדר ברדיו ללא הפסקה – כך נודע לוואלה ברנז'ה. עובדיה מצטרף לצוות תוכנית הבוקר של 103FM, לצד ניסים משעל ודרור רפאל. המהלך הוא חלק משיתוף פעולה עם מערכת חדשות 10, המספקת את מהדורות החדשות ל-103FM, ובמסגרתו ישולבו עיתונאים נוספים מהערוץ בתחנה.

עובדיה החל את הקריירה העיתונאית שלו בתחנה הצבאית ועבד שם במשך 13 שנים. בתפקידו הראשון עבד ככתב ספורט, לאחר מכן כתב בכנסת והוא אף כיהן כראש מחלקת החדשות בגל"צ. כיום עובדיה מגיש בתחנה הצבאית תוכנית אקטואליה שבועית ביחד עם יועז הנדל. לפני כשנה וחצי פורסם בוואלה ברנז'ה כי עובדיה ועקיבא נוביק יחליפו את נדב פרי בתפקיד הכתב הפוליטי של חדשות 10.

תוכנית הבוקר המשותפת של משעל ורפאל משודרת מאוגוסט 2016, לאחר שהצמד שי ודרור נפרדו בעקבות סכסוך. השניים עדיין ממשיכים להגיש את הפינה "שיחת טלפון מפתיעה", המפגישה בין צוות הבוקר של גולדשטיין, גוטליב ולאה לב לרפאל ומשעל, וכעת גם לעובדיה.

עובדיה מסר: "אני נרגש להצטרף לנבחרת שדרי הרדיו המובילה של 103 בכלל ובפרט למשעל ורפאל כחלק משיתוף הפעולה בין חדשות10 לFM103. זו זכות גדולה לחזור ולעבוד עם המנכ"ל אור צלקובניק אותו אני מכיר שנים רבות עוד בהיותו בכיר בגל"צ ובגלגלצ".

אור צלקובניק, מנכ"ל 103FM, אמר כי "ספי עובדיה הוא עיתונאי בועט, בולט, חריף ואינטלגנטי, שהספיק לצבור רקורד המדבר בעד עצמו. הוא עשוי מאותם החומרים שהופכים את 103FM לתחנה מובילה. יחד עם ניסים ודרור נספק למאזינים שעה ייחודית של אקטואליה, פובליציזם וסאטירה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרור רפאל וניסים משעל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully