וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום, פלפל וזליג רבינוביץ': חיים כהן חוזר לערוץ הראשון

25.10.2016 / 16:50

אחרי שסיפר על מעללי יוני בן מנחם וזליג רבינוביץ' ברשות השידור, חיים כהן חוזר לערוץ הראשון עם תוכניות חדשות של "שום, פלפל ושמן זית". כהן יארח אורחים מהעונות הקודמות ויבשל איתם מתכונים חדשים

חיים כהן. רפי דלויה
חוזר למקורות. חיים כהן/רפי דלויה

אחרי שסיפר על מעללי יוני בן מנחם וזליג רבינוביץ' ברשות השידור, השף חיים כהן חוזר לערוץ הראשון עם תוכניות חדשות של "שום, פלפל ושמן זית". מדובר בחזרה למקורות של כהן, שתוכניתו הראשונה עלתה לאוויר ב-1999 בערוץ הראשון.

כהן, הנמנה עם צוות השופטים של "מאסטר שף" של קשת, יארח בתוכנית המחודשת של "שום, פלפל ושמן זית" אורחים מהעונות הקודמות ויבשל איתם מתכונים חדשים. בנוסף, כהן גם יצפה ביחד עם אורחיו בקטעי ארכיון וידבר על הדרך שעשו מאז ועד היום ברמה האישית והמקצועית. בין האורחים בתוכנית: אבי קושניר, אורלי לוי-אבקסיס, נורמן עיסא, יאיר ניצני והילה אלפרט. הפרק הראשון ישודר ב-4 בנובמבר בערוץ הראשון.

בתחקיר "המקור", שעסק בשחיתות ברשות השידור, כהן סיפר כי ב-2012 נפגש עם בכיר הקשור ברשות בנוגע לתוכנית חדשה בערוץ 1. לכהן נאמר כי יוכל לקבל את התוכנית רק אם יעביר את ההפקה לחברה מסוימת, וימנה יועץ מיוחד בתשלום לתוכנית. כהן אמר בזמנו: "אחרי שבכירים ברשות שמעו מה אני רוצה בתחום התוכן, הם הציעו לי שיהיה גורם שלישי שיגיש את ההצעה וימונה גם ליועץ של התוכנית תמורת תשלום. זה הרגיז אותי והחלטתי לוותר על הפרויקט הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully