וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבירם אלעד מונה לעורך הראשי של וואלה! NEWS

וואלה ברנז'ה

25.10.2016 / 18:11

בשנתיים האחרונות שימש אלעד כמנכ"ל חברת SLANT, ולפני כן כראש מערכת החדשות בוואלה. במקביל הוכרזו שורה של מינויים ושינויים ארגוניים באתר: אבי אלקלעי אשר שימש כממלא מקום העורך הראשי בשנתיים האחרונות - ישמש כעורך וואלה TV

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישמש כעורך. אבירם אלעד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבירם אלעד, לשעבר ראש מערכת החדשות של וואלה! NEWS, חוזר לאתר וימונה לתפקיד העורך הראשי.

בשנתיים האחרונות שימש אלעד כמנכ"ל חברת SLANT, סטארט אפ ישראלי בתחום העיתונות אשר פעל בארה"ב. בעברו כיהן כראש מערכת החדשות של עיתון "הארץ", בין השנים 2011-2014 כיהן כראש מערכת החדשות של וואלה.
אלעד (38) ייכנס לתפקידו בחודש נובמבר, במסגרת תפקידו יהיה אחראי על המשך חיזוק מערכת החדשות של וואלה! וביסוסה כאתר החדשות המוביל בישראל.

אבי אלקלעי אשר שימש כממלא מקום העורך הראשי בשנתיים האחרונות, יתרכז בתפקיד אשר לשמו הובא לוואלה - עורך וואלה TV, במסגרתו ינהל ויוביל את מערך האולפנים ויגבש פורמטים חדשים לקראת הגעתו של יעקב אילון כמגיש ראשי וראש מערכת שידורי החדשות של האולפן. מיכל קליין אשר ממלאת את תפקיד ראש מערכת החדשות תקודם במקביל לתפקיד המשנה לעורך הראשי.

וואלה! NEWS הוא האתר הישראלי המוביל עם למעלה מ-70 מיליון ביקורים בחודש יותר מכל אתר ישראלי אחר בשנים האחרונות הפכה וואלה!NEWS לגוף חדשות מוביל באינטרנט הישראלי. למעלה ממיליון ישראלים נכנסים מידי יום לאתר וואלה!NEWS ולאפליקציית החדשות של וואלה!NEWS. מערכת החדשות של וואלה היא מהגדולות והמקצועיות בישראל. בבית וואלה! NEWS פועלים אולפני שדור המשוכללים מסוגם בישראל ובעולם.

מנכ"ל וואלה! NEWS אילן ישועה מסר: "אני שמח על החלטתו של אבירם לחזור לוואלה, אבירם הוא עיתונאי ועורך מקצועי ומוערך בעל ניסיון עשיר והצטרפותו היא חלק ממהלך כולל להבטחת המשך המובילות של וואלה בתחום החדשות".

אבירם אלעד מסר: "גאה ושמח לחזור אל אתר התוכן הנצפה בישראל ובטוח שיחד עם הכוחות החדשים שהצטרפו לאחרונה, וואלה!NEWS תמשיך בתנופת הצמיחה והתבססות כאתר החדשות המוביל בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully