וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו יהיה סוף סוף מרוצה? קלמן ליבסקינד חתם בתאגיד

26.10.2016 / 10:40

העיתונאי והפובליציסט קלמן ליבסקינד מצטרף ל"כאן בהקמה" ויגיש תוכנית אקטואליה יומית ברשת ב'. במקרה של ליבסקינד הופעל נוהל חריג המאפשר לו להמשיך לכתוב במקביל את הטור השבועי שלו ב"מעריב"

קלמן ליבסקינד. נמרוד סונדרס
קלמן ליבסקינד/נמרוד סונדרס

לא רק גל"צניקים: העיתונאי והפובליציסט קלמן ליבסקינד מצטרף ל"כאן בהקמה" ויגיש תוכנית אקטואליה יומית ברשת ב'. ליבסקינד בעל טור שבועי במוסף הפוליטי של "מעריב סופהשבוע" – אותו ימשיך לכתוב - יש לו תוכנית אקטואליה יומית ברדיו גלי ישראל והוא גם משתתף קבוע בפאנל התוכנית "הפטריוטים" בערוץ 20.

במקרה של ליבסקינד הופעל נוהל חריג המאפשר לו לכתוב במקביל ב"מעריב" בנוסף לעבודתו בתאגיד - שכן חלק מתנאי ההצטרפות לתאגיד הם באופן טבעי וויתור על עבודה אצל גופי תקשורת מתחרים, דבר אשר מנע טאלנטים רבים מלהצטרף לשורותיו.

כזכור, בסוף יוני פורסם כי ליבסקינד חנוך דאום קיבלו מהתאגיד הצעה להגיש תוכנית בוקר ברשת ב'. המהלך ספג ביקורת מצד גורם בכיר ברשות השידור, שאמר בזמנו כי "מה שקורה בתאגיד זה לא רק פוליטי אלא רשלנות וניהול מופקר".

מנהל רשת ב' בתאגיד, עומר בן-רובי, מסר: "קלמן, עיתונאי מצוין ואיש רדיו מעולה, היה אחד מהשמות הראשונים שחשבנו עליהם לחיזוקה של רשת ב', ואני שמח וגאה שהרעיון הבשיל לכדי מימוש. אנחנו בטוחים שתרומתו לרוח העיתונאית של רשת ב', יחד עם המגישים הותיקים בתחנה – תהיה מכרעת".

מ"כאן בהקמה" נמסר: "בקשתו של קלמן, בדומה לעובדים ועיתונאים אחרים בתאגיד, נבחנה ואושרה על פי הנהלים הקבועים. אנו לא רואים בה בקשה מיוחדת או יוצאת דופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully