וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איכות השלטון לאוצר: פרט העלויות הנלוות לחוק ביטן לפירוק התאגיד

26.10.2016 / 11:33

התנועה דורשת לקבל מידע אודות התקציב אשר הוקצה עד כה לטובת הקמת תאגיד השידור הציבורי החדש, וכן הערכות שנעשו במשרד לגבי העלויות הנלוות לחוק שיזם ח"כ דוד ביטן לביטול הקמת תאגיד השידור החדש והקמתה מחדש של רשות השידור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצעתו של חה"כ דוד ביטן לביטול הקמת תאגיד השידור החדש והקמתה מחדש של רשות השידור הקיימת כיום ממשיכה לעורר ביקורת. כעת דורשת התנועה למען איכות השלטון ממשרד האוצר לפרט מהן העלויות הנלוות לחוק.

לטענת התנועה, נעשו כל ההכנות הראויות והמתאימות לשם הקמת התאגיד במועד אשר נקבע במסגרת החוק הקיים כיום. בין היתר, נקלטו מאות עובדים חדשים בתאגיד אשר עתיד היה לקום בקרוב, רבים מהם עזבו מקומות עבודה קודמים, נעשו הכנות ונסגרו חוזי עבודה, הפקה ואדמיניסטרציה. במקביל לכך, נעשו ההכנות האחרונות לסגירת רשות השידור במתכונתה הנוכחית, לרבות פיטורי עובדים (אשר חלקם נקלטו בתאגיד החדש), הודעות על אי חידוש חוזים, והפקות חדשות. התנועה מתבססת גם על היעדר כל מסגרת תקציבית העומדת לשם קיומה של רשות השידור במתכונתה הנוכחית למשך שנתיים נוספות.

לפיכך, מבקשת התנועה לקבל מידע אודות התקציב אשר הוקצה עד כה לטובת הקמת תאגיד השידור הציבורי החדש, מיום שהוחלט על הקמתו בשנת 2014 לשנת התקציב הנוכחית. עוד דורשת התנועה הערכות, ככל שכאלו קיימות, שנעשו במשרד האוצר לגבי העלויות הנלוות לחוק שיזם חבר הכנסת דוד ביטן, לרבות ביטול הקמת תאגיד השידור החדש והקמתה מחדש של רשות השידור. תקציבו המשוער, ככל שנקבע בעת הזאת, של תאגיד השידור הציבורי לשנת 2017, וכל מסמך המתייחס לעלויות של דחיית הקמת תאגיד השידור הציבורי מהמועד המקורי בו היה אמור לקום ועד לעת הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully