וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

28.10.2016 / 8:25

מיהו עורך המשנה החדש באתר רשת • לאן עוברת רכזת הכתבים של "מהדורה ראשונה" של חדשות 2 • ואיזו חברת יח"צ מינתה את עורך "מעריב" לשעבר לתפקיד המנהל המקצועי שלה

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

רון גורדון ישמש רכז מערכת באתר רשת, כך נודע לוואלה ברנז'ה. שלשום (רביעי) פורסם כי במסגרת גל העזיבות ב"כלכליסט", גם גורדון פורש מהעיתון הכלכלי ועובר לזכיינית ערוץ 2 – שם ישמש כעורך משנה תחת העורכת הראשית של האתר המתחדש, נועה תמיר. גורדון שימש כראש דסק ב"כלכליסט" בשלוש השנים האחרונות, וממאי האחרון הוא משמש כרכז כתבים בעיתון.

גם חדשות 2 סופגת עזיבה של רכזת ותיקה: לוואלה ברנז'ה נודע כי דנה צבר, רכזת מערכת ב"מהדורה ראשונה", עוזבת את החברה כעבור 9 שנים. צבר עבדה ב-7 השנים האחרונות כרכזת המערכת ב"מהדורה ראשונה", ובשנה האחרונה אף שימשה ככתבת במהדורה הצעירה של חברת החדשות.

מינוי חדש בגל תקשורת: חברת היח"צ מינתה את יואב צור, לשעבר עורך "מעריב", למנהל המקצועי שלה. צור מילא בעבר מגוון תפקידים, כאשר בין היתר הקים וערך את רשתות המקומונים של "זמן מעריב" ושימש כסגן עורך ראשי של רשת "ידיעות תקשורת". ב-2015 ניהל צור את קמפיין הבחירות של הליכוד בחודשים הראשונים והקים את מערך הניו מדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully