וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאית אמריקאית נוספת: הוטרדתי מינית על ידי איש תקשורת ישראלי בכיר

28.10.2016 / 11:27

עיתונאית אמריקאית יהודייה בשם אביטל צ'יזיק צייצה בחשבון הטוויטר שלה כי מקרה זהה לארוע שפרסמה השבוע דניאל ברין - שטוענת כי הוטרדה בידי עיתונאי "הארץ" ארי שביט - קרה לה עם איש תקשורת אחר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד מקרה של הטרדה מינית על ידי עיתונאי ישראלי נוסף: עיתונאית אמריקאית יהודייה בשם אביטל צ'יזיק טוענת כי הוטרדה מינית על ידי איש תקשורת ישראלי בכיר. צ'יזיק צייצה בחשבון הטוויטר שלה כי מקרה זהה לארוע שפרסמה השבוע דניאל ברין - שטוענת כי הוטרדה בידי עיתונאי "הארץ" ארי שביט - קרה לה עם איש תקשורת אחר.

צ'יזיק צייצה גם: "שביט 'לא הבין שמדובר בתקיפה מינית'. כנראה שהמילה 'לא' באנגלית לא הייתה ברורה לו'". צ'יזיק מתחזקת טור באתר ובעיתון "הארץ" באנגלית מ- 2012 וכתבה ב"ניו יורק טיימס" ומגזין "טאבלט".

אתמול התוודה ארי שביט כי הוא העיתונאי הישראלי שהואשם על ידי עיתונאית "ג'ואיש ג'ורנל" דניאל ברין בהטרדה. "כמי שמכבד כל אשה וכל אדם, וכמי שסולד מהטרדות מיניות, אני מתנצל מעומק לבי על אי-הבנה זו", כתב שביט.

שביט מסר בהודעה כי "לא התכוונתי לעשות דבר שאינו מקובל על גברת ברין ובוודאי שלא הייתה לי כל כוונה לגרום לה לתחושת אי נוחות או לפגוע ברגשותיה". יש לציין כי הודעת ההתנצלות של שביט פורסמה באתר העיתון שבו הוא עובד - "הארץ" - ללא קרדיט בגוף הידיעה. לא ברור למי שביט הוציא את ההודעה, מלבד לעיתון שבו הוא מועסק.

בהודעה, שביט טוען כי "לפני יותר משנתיים וחצי, בפברואר 2014, פגשתי את גברת דניאל ברין לשיחה בלוס אנג'לס. היום אני מבין, בצער, שפירשתי באופן שגוי לחלוטין את האינטראקציה בינינו באותה פגישה. עד שקראתי השבוע את המאמר אותו פרסמה, חשתי שהיה לנו מפגש ידידותי שכלל, בין היתר, גם יסודות של חיזור. לרגע לא חשבתי שמדובר בהטרדה מינית. אבל את מה שאני ראיתי כחיזור, ברין ראתה כהתנהגות לא הולמת ואף מטרידה מצדי".

עוד פורסם אתמול כי בחדשות 10 בוחנים את ביטול השתתפותו בפאנל של "שישי עם אילה חסון". ב"הארץ" מסרו לוואלה ברנז'ה כי "אין שינוי בסטטוס של שביט". על פי גורמים בעיתון, הודעת ההתנצלות שפורסמה הערב הייתה יוזמה של שביט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully