וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלל שוקן יצא נגד ברין וצ'זיק – והגולשים זעמו

30.10.2016 / 12:11

בסופ"ש פרסם הלל שוקן - אחיו של עמוס, ובעל מניות ב"הארץ" – פוסט שעורר סערה: "עד לסיפור ארי שביט לא ידענו מי זאת דניאל ברין. גם צ'זיק רוצה. למה שרק דניאל תתפרסם? לא פייר". הגולשים בתגובה: "האשמת הקורבן היא מעשה מכוער וסקסיסטי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט של הלל שוקן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלל שוקן פרסם בסוף השבוע פוסט שעורר סערה בנוגע למקרי ההטרדות המיניות שנחשפו בשבוע שעבר. שוקן כתב: "עד לסיפור ארי שביט לא ידענו מי זאת דניאל ברין. גם צ'זיק רוצה. למה שרק דניאל תתפרסם? לא פייר". לא ברור מה גרם לשוקן - המחזיק גם הוא במניות בעיתון כמו אחיו עמוס – לצאת נגד עובדת במהדורה האנגלית של "הארץ".

ואולם, הפוסט קיבל תגובות שליליות רבות, וביניהן: "זה בזוי", "האשמת הקורבן היא מעשה מכוער וסקסיסטי", "תגובות מהסוג הזה ממחישות היטב מדוע נשים תמיד נחשפות למרות התגובה הציבורית, ולא בשבילה", "אתה לא מתבייש?", "הדור שלכם אבוד" ועוד.

שוקן אף ניסה להסביר בתגובות לפוסט למה התכוון וכתב: "אני חושב שעיתונאית שהותקפה לפני שנים רבות ושתקה חייבת להמשיך לשתוק. אם המידע שלה היה חשוב לציבור לא הייתה לה זכות להציפנו. ובוודאי כשהיא עושה זאת תוך הסתרת התוקף, לכאורה". לבסוף, לאחר שהפוסט גרר עשרות תגובות שליליות - שוקן מחק אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיתון פרסם בסוף השבוע הודעה לפיה, "'הארץ' מתנגד בכל תוקף להטרדות מיניות ורואה בהן התנהגות פסולה שיש לעקור מהשורש. 'הארץ' מצפה מעובדיו להקפיד על התנהגות מקצועית. ארי שביט הוא עיתונאי בכיר ורב הישגים ב'הארץ' יותר מעשרים שנה. היום הוא הודיע לנו שבעקבות הפרסומים האחרונים, החליט לקחת פסק זמן מעבודתו העיתונאית".

ברין הגיבה להודעת ההתנצלות של שביט, שפורסמה ביום חמישי, ומסרה: "ארי שביט הציע את התנצלותו על כך שלא הבין את האינטראקציה בינינו, אותה הוא הבין כחיזור. הטענות שלו הן אבסורד", כתבה ברין במאמר ל"ג'ואיש ג'ורנל". "אף אחד בעל שיקול דעת לא היה מפרש את ההתנפלות שלו עלי כשום דבר חוץ ממגע מיני אגרסיבי ולא רצוי".

צ'יזיק טוענת כי הוטרדה מינית על ידי איש תקשורת ישראלי בכיר. צ'יזיק צייצה בחשבון הטוויטר שלה כי מקרה זהה לאירוע שפרסמה השבוע דניאל ברין קרה לה עם איש תקשורת אחר. צ'יזיק צייצה גם: "שביט 'לא הבין שמדובר בתקיפה מינית'. כנראה שהמילה 'לא' באנגלית לא הייתה ברורה לו'".

לא התקבלה תגובה ממשפחת שוקן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully