וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארי שביט פורש מהתקשורת: "מתבייש על הטעויות שעשיתי"

30.10.2016 / 17:40

בצל פרשת ההטרדה המינית של דניאל ברין ועדות נוספת נגדו, הודיע שביט על הפסקת עבודתו בעיתון "הארץ" ובערוץ 10. שביט: "אני מתבייש על הטעויות הקשות שעשיתי". ברין: "החלטתו לעשות חשבון נפש ראויה להערצה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארי שביט/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיתונאי ארי שביט הודיע היום (ראשון) כי הוא מתפטר מעיתון "הארץ" ומערוץ 10, בצל פרשת ההטרדה המינית של העיתונאית האמריקאית דניאל ברין, ובשל עדות נוספת של עובדת השדולה היהודית "ג'יי-סטריט" שהתפרסמה הבוקר בעיתון היהודי "פורוורד".

בהודעה שפרסם שביט באתר "הארץ" נכתב: "אני מתבייש על הטעויות הקשות שעשיתי ביחסיי לאנשים בכלל ולנשים בפרט. אני מתבייש שלא נהגתי כהלכה באשתי ובילדיי. אני מתבייש בהשלכות של המעשים שעשיתי".

עוד נכתב כי "בימים האחרונים הבנתי שלקיתי בעיוורון. במשך שנים לא הבנתי על מה מדברים כשמדברים על גברים פריווילגיים שלא רואים את הנזק שהם גורמים לאחרים. עכשיו אני מתחיל להבין".

לסיכום, כתב שביט: "אני לוקח אחריות מוסרית מלאה על מעשיי ומסיים את עבודתי בעיתון 'הארץ' ובערוץ 10. בכוונתי להקדיש יותר זמן כדי להיות עם משפחתי שיקרה לי מכל ולעשות תיקון אישי. אני מבין שזה לא תהליך שניתן לעבור בין לילה ואני מחויב לעבור אותו באופן אמיתי. אעשה כל שביכולתי כדי שלעולם לא אצטרך להתבייש שוב במעשיי".

ברין הגיבה להודעתו של שביט בהודעה שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה. "אני אסירת תודה על ההצהרה העוצמתית והכנה של ארי שביט", צייצה העיתונאית. לדבריה, "החלטתו לעשות חשבון נפש ראויה להערצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"זה הרגיש לי מאוד לא נעים"

עובדת השדולה היהודית סיפרה כי אספה את שביט מתחנת רכבת בבולטימור והסיעה אותו לאירוע באוניברסיטת ג'ון הופקינס, שם היה אמור שביט לדבר על ספרו "הארץ המובטחת" באפריל 2014.

שביט הציע לה כי יישבו לשתות קפה לפני האירוע, ותוך כדי השיחה הוא הניח את ידו על השולחן והושיט אותו לעברה בניסיון ללחוץ את ידה. העובדת לחצה את ידו אולם הוא המשיך ללטף את ידה. היא צוטטה בעיתון "פורוורד" כשהיא אומרת: "זה הרגיש לי מאוד לא נעים".

(עדכון ראשון: 14:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully