וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מקדם הדחת ראשי "כאן"

1.11.2016 / 13:27

כדי לחזק את שליטתו ברשות, נתניהו יהיה השר הממונה על רשות השידור - כך על פי המתווה שמקדם רה"מ. ובתוך כך, בתאגיד ממשיכים לקבוע עובדות בשטח וצירפו 15 עובדים חדשים: "זה כמו רכבת הרים. אנחנו מחכים לשמוע את כחלון"

אלדד קובלנץ, בנימין נתניהו. יחצנים, נועם מושקוביץ, עיבוד תמונה
אלדד קובלנץ, בנימין נתניהו/עיבוד תמונה, יחצנים, נועם מושקוביץ

כחלק מהתכנית לביטול התאגיד וחזרה למתווה רשות השידור, ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו יבקש להדיח את ראשי תאגיד השידור בהקמה "כאן", המנכ"ל אלדד קובלנץ ויו"ר המועצה גיל עומר – כך פורסם הבוקר (שלישי) בתוכניתו של רזי ברקאי בגל"צ.

במסגרת הדחתם של קובלנץ ועומר, ימונו ארבעה בעלי תפקידים חדשים: מנכ"ל רשות השידור, מנהל טלוויזיה, מנהל רדיו ומנהל דיגיטל. כדי לחזק את שליטתו ברשות, נתניהו יהיה השר הממונה על רשות השידור.

במקביל, יחתמו הסכמי עבודה חדשים עם ועדי העובדים, באופן שלא יאפשר לשר האוצר משה כחלון להתמיד בהתנגדותו לסגירת התאגיד. אתמול בערב נפגש ח"כ יואב קיש, עם נציגי ועדי העובדים ברשות - שהסכימו לקצץ בשכרם.

בתוך כך, היום החלו לעבוד בתאגיד 15 עובדים חדשים, מתוכם כ-11 עיתונאים ו-4 עובדי מנהלה. ברקע אי-הוודאות של הימים האחרונים, האווירה במסדרונות משרדי התאגיד מאוד מתוחה. גורם בתאגיד אמר לוואלה ברנז'ה כי "זה כמו רכבת הרים. אנחנו מחכים לשמוע את כחלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully