וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתכוונים לעשות לנתניהו חיים קלים: קובלנץ ועומר יציגו בכנסת את "מוכנות התאגיד"

1.11.2016 / 15:23

לוואלה ברנז'ה נודע כי מנכ"ל תאגיד השידור אלדד קובלנץ ויו"ר המועצה גיל עומר יציגו מחר בוועדת הכלכלה של הכנסת פרזנטציה מפורטת על מוכנות התאגיד לעלות לשידור בינואר ועל החיסכון לקופת המדינה. גורם בתאגיד: "מחפשים כל דרך אפשרית להיאבק"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות הפרסומים על כך שראש הממשלה ושר התקשורת, בנימין נתניהו, מעוניין להדיח את הנהלת התאגיד אלדד קובלנץ וגיל עומר, והדיווח על כך שהם יקדימו תרופה למכה ויתפטרו מיוזמתם – לוואלה ברנז'ה נודע כי השניים מתכוננים במרץ להופעה בוועדת הכלכלה של הכנסת מחר (רביעי). בשעה זאת מתכנסת מועצת התאגיד ודנה בהמשך הצעדים במאבק נגד סגירת התאגיד.

לפי גורם בתאגיד, קובלנץ ועומר מתכננים "להשמיט את הבסיס מתחת לטענה – לפיה התאגיד אינו מוכן לכאורה לעלות לשידור". קובלנץ ועומר יציגו בוועדת הכלכלה פרזנטציה מפורטת על התמונה הכוללת של התאגיד, שבה ידווחו שוב על כמה עובדים גוייסו עד כה לחברה, על הפלטפורמות השידוריות ויפרטו על הנתונים הכלכליים - במטרה להוכיח שהתאגיד יחסוך כסף רב לקופת המדינה.

לטענת הגורם, למרות כל הקושי בתקופה האחרונה, קובלנץ ועומר משדרים כלפי חוץ "רוגע מעורר כבוד. הם משדרים את התחושה שלא ירימו ידיים והם מחפשים כל דרך אפשרית כדי להיאבק, באופן לגיטימי, בכוונה לסגור את התאגיד", אמר. "משחקים 91 דקות – ולא מרימים ידיים בדקה האחרונה", הוסיף.

בתוך כך, התנועה לאיכות השלטון פנתה היום ליועץ המשפטי לממשלה - בדרישה שיורה על ביטול סעיף התקשורת המחייב בהסכמים הקואליציונים. זאת על מנת "לאפשר לראשי הסיעות דיון אמיתי בסוגייה החשובה, תוך הפעלת שיקול הדעת הראוי לעניין ובמנותק מחרב ההסכמים הקואליציוניים כרגע מעל ראשם", דברי התנועה. לטענתם, ההסכמים הקואליציונים בסעיף התקשורת אינם חוקיים ואינם חוקתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully