וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי אסנהיים לאילנה דיין: "אם פלמח זאבי אומר עלייך שאת רעה - הכל טוב"

1.11.2016 / 17:24

כתב "עובדה" על פלמח זאבי: "מעבר לכך שלא מדובר בעיפרון הכי מחודד בקלמר הוא איש פחדן. לדיון בביהמ"ש בעתירה שאותה הגיש בזמנו כנגד הכתבה, הוא לא הראה את פרצופו; מכיר נשים שדווקא חושבות שדיין ממש על הכיפאק"

עמרי אסנהיים אצל אראל סגל.
עמרי אסנהיים

"לגבי אילנה דיין - אם פלמח זאבי אומר עלייך שאת רעה - הכל טוב", כך הגיב היום כתב "עובדה" עמרי אסנהיים לדברים שאמר מוקדם יותר פלמח זאבי, באזכרה לזכרו של גנדי. זאבי אמר באזכרה כי "דיין היא אישה רעה, התעמתה עם המת".

אסנהיים כתב בפוסט שפרסם בפייסבוק כי "שמעתי שפלמח זאבי אמר עכשיו על אילנה דיין שהיא אישה רעה. אומר כך: פלמח זאבי מעבר לכך שלא מדובר בעיפרון הכי מחודד בקלמר הוא איש פחדן. מוג לב. לדיון בבית המשפט בעתירה שאותה הגיש בזמנו כנגד הכתבה, הוא לא הראה את פרצופו, בטענת רגע אחרון שהוא ב'עניינים עסקיים דחופים'. במקום זאת העדיף לשלוח את אמו הקשישה ואת אחיותיו למעמד המשפיל הזה אותו יזם בו נדחו כל טענותיו. גם בפגישת הפנים אל פנים שהתעקשתי לקיים אתו כדי להציג בפניו את כל הממצאים של התחקיר התנהג כפודל. בוודאי שלא היה נרעש או מופתע".

עוד כתב אסנהיים כי "רק שנינו ומכשיר ההקלטה יודעים איך התבטא כשסיפרתי לו, לא בשמחה גדולה - האמינו לי, שיש נשים הטוענות כי אביו תקף אותן מינית, אפילו אנס אותן, ומה אמר ספציפית על אחת מהן...אני מכיר כמה נשים שנקלעו ללשכה של גנדי ונאלצו לברוח ממנו כארנבות מפוחדות כשרדף אחריהן סביב שולחן האלוף שלו (אחת לפחות לא הצליחה), ומישהי שגנדי דפק על דלת ביתה בשתיים בלילה מבלי שהכירה אותו והתאבקה איתו על השטיח עד שהדפה אותו, שדווקא חושבות שאת ממש על הכיפאק".

זאבי אמר באזכרה כי "זוהי לא הפעם הראשונה שדיין (אילנה) מנסה להחריב את חייו של אדם", אמר בהתייחסו למגישת התכנית ולתחקירים קודמים שערכה, "במקרה של סרן ר', אישה רעה, התעסקת עם אדם שיכול להוכיח את חפותו. הפעם, התעמתת עם המת".

עוד אמר זאבי, "איך חשב מישהו בשמאל הישראלי שאנחנו ניתן להשמיץ את אלוף נעוריה של המולדת? לאיזה תפקיד מרכזי מתמודד עכשיו גנדי? איזו משרה מרכזית המשפיעה על חיינו הוא מחזיק כדי שתיווצר לגיטימציה לערוץ 2 ולתחקירניו להעמיד אותו למשפט שדה עקום ולא הוגן, כי הנאשם איננו בחיים כדי להגן על שמו הטוב. השמעתם לנו נשים מאחורי פרגוד שהטיחו האשמות בגנדי. האם רציתם לשמוע מה יש לגנדי להגיד? אפילו נשיא בית המשפט העליון אהרון ברק אמר שרק נותר לנו לשפוט את דוד המלך על יחסיו עם בת שבע. בתחקיר של אילנה דיין הייתה מגמתיות שסותרת את שמה של התכנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully