וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

59% מבעלי הדעה: התאגיד בעל נטיות שמאלניות

6.11.2016 / 13:12

כך עולה מסקר מיוחד שנערך בפיקוח פרופ' קמיל פוקס עבור וואלה ברנז'ה • עם זאת, 65% מהנשאלים מתנגדים להצעת ביטן והשיבו כי התאגיד החדש צריך לעלות לאוויר • ומה חושב הציבור על הצעת נתניהו לסגור גם את רשות השידור הישנה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
65% למעשה התנגדו להצעת ביטן והשיבו כי התאגיד החדש צריך להתחיל את שידוריו. רק 35% מהנשאלים חשבו כי יש להמשיך עם שידורי רשות השידור

יו"ר הקואליציה דוד ביטן, יכול להיות מרוצה: 59% מהציבור מסכימים עם האמירה שתאגיד השידור והעיתונאים בו הם בעלי נטייה שמאלנית – כך עולה מסקר מיוחד עבור וואלה ברנז'ה, שנערך על ידי חברת דיאלוג, בפיקוח פרופ' קמיל פוקס*.

מדובר בנתון שמקבל משנה תוקף כאשר לוקחים בחשבון שהסקר נעשה טרם ההתבטאות מעוררת המחלוקת של ביטן אתמול (שבת) לפיה "התאגיד יהיה אנטי-ממשלתי באופן מוחלט. בדקנו את הפייסבוק של מיכל דגון, מדובר באנשים שמאלנים באופן מובהק והם רוצים לממש את האג'נדה שלהם".

עם זאת, גם לביטן אין סיבות מיוחדות לחגוג. בסקר שאלנו עוד את הציבור האם התאגיד צריך לעלות לאוויר או שיש להמשיך בשידורי רשות השידור. גם במקרה זה, התשובה הייתה חד משמעית, אם כי מהכיוון ההפוך: 65% מבעלי הדעה למעשה התנגדו להצעת ביטן והשיבו כי התאגיד החדש צריך להתחיל את שידוריו. רק 35% מהנשאלים חשבו כי יש להמשיך עם שידורי רשות השידור. ל-33% לא הייתה עמדה בנושא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

79% תומכים בשידור ציבורי בישראל

ומה בנוגע לשאלה התכליתית, אודות הצפייה בתאגיד החדש? מהסקר עולה כי 32% מתכוונים לצפות בשידורים, 15% לא מתכוונים לצפות ו-53% עדיין לא החליטו אם יצפו או לא.

נתון מעניין נוסף שעולה מהסקר, מתקשר גם לפרסום בסוף השבוע האחרון, לפיו נתניהו מעוניין לסגור גם את התאגיד וגם ואת רשות השידור. לכך מתברר, אין לנתניהו רוב בציבור. נהפוך הוא - רוב מוחלט של כ-79% מהציבור תומכים בשידור ציבורי בישראל.

* הסקר כלל 645 נשאלים, מתוכם 502 איש מהמגזר היהודי ו-143 איש מהמגזר הערבי. התשאול מהאוכלוסייה היהודית בוצע על ידי חברת פרויקט המדגם בהנהלתו של ד"ר אריאל איילון, התשאול מהאוכלוסייה הערבית בוצע על ידי חברת סטט-נט בהנהלתו של יוסף מקלדה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוצאות הסקר המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully