וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוברת ששרדה את רגב - ולוהקה ל"הישרדות"

6.11.2016 / 17:07

לוואלה ברנז'ה נודע כי מעיין אדם, הדוברת לשעבר של שרת התרבות והספורט, תשתתף בעונה החדשה של המגה-ריאליטי של רשת. אתר מאקו, של המתחרה קשת, פרסם בסוף השבוע האחרון ראיון נרחב עם אדם על השנה הסוערת שעברה בלשכה המדוברת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעיין אדם ומירי רגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר ששרדה שנה בלשכתה של שרת התרבות והספורט, מירי רגב, מעיין אדם לוהקה ל"הישרדות" - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הדוברת לשעבר של שרת התרבות תשתתף בעונה החדשה של הריאליטי של רשת. בשבוע הבא יצאו המתמודדים, וביניהם אדם, וצוות ההפקה של העונה החדשה של "הישרדות" להצטלם ביעד אקזוטי. העונה החדשה מיועדת לעלות לאוויר בערוץ 2 בסתיו 2017.

בתוך כך, מי שכנראה לא היה מודע לליהוק המפתיע של אדם לתוכנית של רשת הם האתר של הזכיינית המתחרה קשת. בסוף השבוע האחרון התפרסם באתר מאקו ראיון נרחב עם אדם, תחת הכותרת "השנה שלי עם מירי". בכתבה סיפרה הדוברת לשעבר על "השנה הסוערת שחוותה בלשכה המדוברת במדינה".

בתחילת ספטמבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי אדם ביקשה לסיים את תפקידה כדוברת של רגב. לפי גורם המעורה בפרטים, בין השתיים שוררת מערכת יחסים טובה, והעזיבה התרחשה בשל תחושת מיצוי של אדם מהתפקיד והרצון שלה לקחת פסק זמן מעיסוק בתחום הפוליטיקה. מי שהחליף את אדם בתפקיד הוא אלי סבתי, בעבר כתב ערוץ 1, דובר עיריית טבריה ועורך מקומונים בצפון.

מרשת נמסר: "כמו תמיד, גם הפעם, אנו שמחים על ההתעניינות סביב הליהוקים לעונה השנייה של 'הישרדות' ברשת. אנו מבטיחים כי כמו בעונה הקודמת, גם בעונה הנוכחית צפוי להיות מסקרן, מפתיע ומיוחד. אנו נמצאים בשלבי ליהוק אחרונים וכשיהיה מה לעדכן, נעשה זאת בשמחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully