וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 14 שנה: המפיקה הראשית של המהדורה המרכזית ב-10 עוזבת

7.11.2016 / 17:15

הגר אלרואי הודיעה כי תעזוב את ערוץ 10 בסוף השנה. אלרואי הייתה שותפה לצוות ההקמה של חדשות 10, הפיקה משדרים מיוחדים בארץ ובחו"ל, וניהלה את מערך האולפנים בירושלים ובגבעתיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגר אלרואי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגר אלרואי, המפיקה הראשית של המהדורה המרכזית בחדשות 10, הודיעה על עזיבתה לאחר 14 שנה בחברה. אלרואי תסיים את עבודתה בחדשות 10 בסוף השנה. אלרואי, שהייתה שותפה לצוות ההקמה של חדשות 10, הפיקה את המהדורה המרכזית, משדרים מיוחדים בארץ ובחו"ל, ניהלה את מערך האולפנים בירושלים ובגבעתיים, ליוותה הקמת תכניות חדשות והייתה אחראית לפרויקטים גדולים בחברה לאורך השנים, כמו: מערכות בחירות, ההתנתקות מגוש קטיף, מלחמת לבנון השנייה ומבצע צוק איתן.

אלרואי הייתה אחראית על הפקת סדרות וסרטים דוקומנטריים בחברת החדשות בארץ ובחו"ל, בין היתר: "על המשקל" עם מיקי חיימוביץ, "כל אנשי הקמפיין" של ענת גורן, "דברים שרציתי לומר" של טלי בן עובדיה, "בופור - פצע פתוח" סרטם של אלון בן דוד וציפי ביידר. בשלוש השנים האחרונות הייתה אלרואי שותפה לשינויים במהדורה המרכזית והפיקה את מוסף אנליסט ופרק המגזין במהדורה המרכזית.

אמנון ברקאי , סמנכ"ל הפקה בחדשות 10, אמר: "הגר אלרואי היא שורש משמעותי בצמיחת העץ המפואר של חדשות 10 , מימי ההקמה ועד היום הגר תמיד היתה לחלק רב משמעות בכל השידורים. בכאב רב ניפרד ממנה ונאחל לה רק אושר והצלחה בכל דרכיה".

אלרואי מסרה: "בעוד כמה שבועות אעזוב את חדשות 10. אני נפרדת ממקום עבודה שהיה הבית השני שלי יותר מעשור, ומעיתונאים מצויינים שהפכו לחברים טובים ומצפה לאתגר הבא. אני רוצה להודות לאמנון ברקאי סמנכ"ל ההפקה החד פעמי של חדשות 10, שהיה לי מורה דרך וחבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully