וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי ישראלי: פוטרתי כי אני שמאלני; גל"צ: אסור להעסיק פרילאנסרים מעל ל-7 שנים

8.11.2016 / 11:48

השדרן טוען כי לא פרש מגל"צ אלא פוטר מהתחנה הצבאית על רקע פוליטי. ישראלי: "ידעתי שזה יבוא. הפייסבוק שלי לא הולך עם הזרם של היום". גל"צ: "בימים אלה הסתיימה העסקתו של ישראלי בתום ההארכה"

אלי ישראלי. שי אוקנין
אלי ישראלי/שי אוקנין

השדרן הוותיק אלי ישראלי טוען כי לא פרש מגל"צ אלא פוטר מהתחנה הצבאית על רקע פוליטי. אתמול אמר ישראל לגיא לרר ב"הצינור": "למה לי לפרוש? זה הכל 'כיסוי תחת' של כל מיני אנשים ממשרד הביטחון ויועצים. הרי יש ח"כ שבודק את הפייסבוק של עיתונאים לראות אם הם שמאלנים". עוד אמר, "ידעתי שזה יבוא. הקיר שלי בפייסבוק מאוד לא הולך עם הזרם של היום".

אתמול פורסם כי הפרשן אלי אוחנה יצטרף לתכנית הספורט של גל"צ ויחליף את ישראלי, שעוזב את התחנה לאחר כ-40 שנה. ישראלי היה אמור לצאת לגמלאות לפני כשנה וקיבל אישור חריג מצה"ל להמשיך לשדר שנה נוספת.

מגל"צ נמסר בתגובה: "הצבא אינו מאפשר להעסיק פרילאנסרים במשך יותר משבע שנים. לפני שנה ביקש מפקד גלי צה"ל, על רקע שביעות רצון גבוהה, להאריך את העסקתו של אלי ישראלי לשנה נוספת, שמינית, ונענה בחיוב ובתנאי שלא תהיינה הארכות נוספות. בימים אלה הסתיימה העסקתו של אלי ישראלי בתום ההארכה, ועובדי גלי צה"ל כמו גם המאזינים, יתגעגעו אליו, לידע שלו ולסגנון השידור הייחודי שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully