וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינון מגל חוזר לטלוויזיה: יחבור לאסף הראל בעונה החדשה

14.11.2016 / 10:02

חבר הכנסת לשעבר מהבית היהודי מצטרף לתכניתו של אסף הראל בערוץ 10 לסדרת כתבות שתעסוק במחלוקות המרכזיות של החברה הישראלית - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הראל: "פורמט מדהים שנקרא דיאלוג"

ינון מגל. ראובן קסטרו
להתגבר על השבר. מגל/ראובן קסטרו

ינון מגל, חבר הכנסת לשעבר מהבית היהודי ששימש לפני כן כעורך הראשי של אתר וואלה! וNEWS והגיש את מהדורת "מבט" בערוץ הראשון, מצטרף לתכניתו של אסף הראל לסדרת כתבות שתעסוק במחלוקות המרכזיות של החברה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. העונה השנייה של "לילה טוב עם אסף הראל" תעלה בראשון הקרוב. לפני שנה בדיוק פרש מגל מהכנסת בעקבות טענות על הטרדות מיניות. לאחר חקירת המשטרה סגרה הפרקליטות את התיק מחוסר אשמה ומחוסר עניין לציבור.

בערוץ 10 אישרו את הפרטים ואמרו לוואלה ברנז'ה: "מחברון ועד סוגיית הפליטים, מבית המקדש השלישי ועד מצעד הגאווה, ינסו מגל והראל לבחון את הבעיות הישנות מזוויות חדשות, מאתגרות ומפוכחות, לרגעים ברצינות ולרגעים פחות".

"זה נחמד מאוד שכל מחנה מדבר עם עצמו ומשכנע את עצמו שהוא צודק", אומר הראל, "אבל זה לא מביא אותנו לשום מקום. ב-8200 פיתחו פורמט מדהים שנקרא דיאלוג, והרעיון שלו זה שאתה מדבר עם מישהו – אבל בניגוד למה שקורה בפייסבוק או במעגלים החברתיים שלך, המישהו הזה חושב לגמרי הפוך ממך! אבל הוא לא מקלל אותך אלא מקשיב, מנסה לשכנע, מודה בטעויות. זה פורמט מדהים!".

ינון מגל: "שנינו משני קצוות, שנינו סופגים אש כבדה ללא ריכוך, אבל נראה לי נכון שדווקא אנחנו, שאין כמעט נושא שאנו לא חלוקים עליו, שבאופן עמוק תופסים שונה את המציאות, שדווקא אנחנו נדבר. אם לא נתגבר על השבר אף צד לא ישיג דבר. לא שלום ולא בניין בית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully