וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים לגייס: מנכ"ל הקאמרי הפורש נעם סמל מצטרף ל"כאן בהקמה"

16.11.2016 / 10:53

נעם סמל, שבעבר גם היה מנכ"ל תיאטרון חיפה, יגיש תוכניות תרבות ברשת ב' של תאגיד השידור. מוקדם יותר הבוקר אמר מנהל רשת ב' בתאגיד, עומר בן-רובי" לגל"צ כי "מה שמאיים על רה"מ זה הנוכחות המרשימה של דתיים בתאגיד"

ריאיון עם נעם סמל לקראת פרישתו מתפקיד מנכ"ל הקאמרי לאחר 24 שנים, במסיבת עתונאים שהציגה את הרפרטואר החדש של התיאטרון. עידו שחם
נעם סמל/עידו שחם

למרות אי-הוודאות - בתאגיד ממשיכים לגייס: נעם סמל, המנכ"ל הפורש של הקאמרי, מצטרף ל"כאן בהקמה" ויגיש תוכניות תרבות ברשת ב' של תאגיד השידור.

סמל היה בעבר מנכ"ל תיאטרון חיפה ומשמש כבר יותר מ-25 שנה כמנכ"ל התיאטרון הקאמרי וכ-15 שנים כיו"ר המכון למחזאות ישראלית ע"ש חנוך לוין. בעבר, ערך סמל והנחה את תוכנית הטלוויזיה "קפה תיאטרון" ששודרה בערוצים 1 ו-33. בנוסף, הוא גם כיהן כחבר מועצת הרשות השנייה לרדיו ולטלוויזיה וכקונסול התרבות של ישראל בארצות הברית.

מנהל רשת ב' בתאגיד, עומר בן-רובי, מסר: "שמח מאוד על הצטרפותו של נעם לצוות המגישים ברשת ב'. ניסיונו העצום והידע הרב שלו בתחומי התרבות השונים הינם נכס לכל גוף תקשורת ובוודאי לכאן בהקמה".

בן-רובי דיבר מוקדם יותר בגל"צ ואמר כי "מה שמאיים על ראש הממשלה לדעתי זה הנוכחות המרשימה של דתיים בתאגיד, כיפות סרוגות. הוא מזהה אותם עם בנט, וזה מה שלדעתי מטריף אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully