וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת תשלם לכתב הספורט סכום גבוה – ותבטיח את הישארותו ב"הישרדות"

16.11.2016 / 16:30

לוואלה ברנז'ה נודע כי בהפקה של רשת מעוניינים שרז זהבי יישאר בתוכנית לפחות חודש תמורת כ-150 אלף שקל. גורם המעורה בפרטים: "הם שילמו לו את הסכום הגבוה ביותר מבין המשתתפים ויעשו הכל להשאיר אותו כמה שיותר". הערב יטוסו המשתתפים וההפקה לצילומים בפיליפינים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בהפקה בונים על כך שהוא 'טראבל מייקר'". רז זהבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתערבת במציאות: הפקת "הישרדות" תשלם לכתב הספורט והכדורגלן לשעבר רז זהבי סכום של כ-150 אלף שקל עבור השתתפותו בתוכנית – כך נודע לוואלה ברנז'ה. מכיוון שמדובר בסכום הגבוה ביותר שישולם למשתתף "הישרדות" העונה, בהפקה בונים על כך שזהבי יישאר בצילומים על האי תקופה ארוכה – מעל ל-5 שבועות.

הערב (רביעי) יטוסו צוות הפקת "הישרדות" והמשתתפים לצילומים בפיליפינים. הצילומים אמורים להתקיים במשך כחודשיים, ובהפקה מקווים שזהבי יישאר כמשתתף ב"הישרדות" לפחות מחצית מהעונה.

"גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה ברנז'ה כי ההפקה מתערבת בליהוק לפי הכסף. "הם שילמו לו את הסכום הגבוה ביותר מבין המשתתפים ובהפקה יעשו הכל כדי להשאיר אותו בתוכנית כמה שיותר", אמר. לפי הגורם, בהפקה בונים על זהבי שיהיה הדמות המעניינת של העונה ושיביא ל"הישרדות" את התכונות הדרושות להצלחה כמו יצירת סכסוכים בין המשתתפים באמצעות שקרים ומניפולציות. הם בונים על כך שהוא 'טראבל מייקר' שיישאר הרבה זמן", הוסיף. לטענתו, גורם בהפקה אף אמר לזהבי – "בכסף ששילמנו לך - אנחנו בונים עלייך שתהיה שם לפחות חודש".

לשם השוואה, שכרה של הדוברת לשעבר של מירי רגב, מעיין אדם, עומד על כ-50 אלף שקל. הגורם הוסיף כי "בהפקה יעשו הכל להשאיר אותו שם כמה שיותר, במיוחד כשיש פער כזה גדול בין השכר של המתמודדים. הם לוקחים מישהו לא מוכר ומשלמים לו כאילו הוא טאלנט. זה הגיוני שמעיין תקבל 50 אלף שקל והוא 100 אלף שקל?". יש לציין כי מי ש"בנה" את זהבי הוא שלום מיכאלשווילי עם החיקוי שלו בתוכנית "בובה של לילה" בערוץ הספורט. "לפני זה הוא היה אנונימי", אמר הגורם.

מרשת נמסר בתגובה: "מצחיק".

בתגובה לידיעה שלח עורך דינו של רז זהבי תגובה בשמו שהניסיון לייחס לו את התכונות שיוצרות ענין ב"הישרדות" הן הוצאת לשון הרע ואיים בתביעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully