וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את ארי המניק

וואלה ברנז'ה

17.11.2016 / 13:26

כיום הוא עורך את תוכנית הבוקר ברדיו החרדי הפופולרי "קול ברמה", ואיפה הוא רואה את עצמו עוד 5 שנים? "יושב מול מיקרופון באולפן בתכנית משלי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

(צילום: ישראל קליין)

גיל: 27

מה בעצם אני עושה: עורך התוכנית 'חדש על הבוקר' בהגשת נועם זיגמן ברדיו קול ברמה. רצועת אקטואליה של שעתיים בכל בוקר מ-7:00-9:00 במסגרתה אנחנו מטפלים בנושאים שעומדים על סדר היום, בדגש על נושאים מגזריים. בנוסף, אני מנהל אסטרטגיה וקשרי קהילה בחברת FDD פרודקשיין של דוד פדידה. ובעיקר מגדל אייפון במשרה מלאה.

השכלה: תואר ראשון בפוליטיקה ותקשורת במכללת הדסה.

תפקידים קודמים: דובר עמותת שחרית ופרויקט 'עבודות לחרדים'.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: את הדלת הראשית פתח לי המפיק דוד פדידה. הכרנו דרך הפייסבוק, הוא האמין בי כשעוד לא היתה לי טיפת ניסיון, אני מקווה שהוא לא מתחרט כיום. את הדלת לאולפן פתח לי העיתונאי נועם זיגמן. לפני שנה, כשקיבל הצעה להגיש את תוכנית הבוקר ברדיו קול ברמה הוא פנה אלי והציע לי לערוך אותה, כמובן שהסכמתי ומאז אני מתעורר כל בוקר בחמש בגללו.

וכמובן, קרדיט גדול מגיע למנכ"ל הרדיו עו"ד אריאל דרעי שקיבל אותי לתפקיד ללא ניסיון קודם ברדיו, ונתן בידי את המפתחות לתוכנית הדגל של הרדיו. מכולם למדתי ואני לומד כל יום, ולכולם אני אסיר תודה.

איפה אתה בעוד 5 שנים: יושב מול מיקרופון באולפן בתכנית משלי ומתווכח עם כל העולם על שטויות.

מה אוכל לצהריים: האמת שהמשרד ממוקם מעל 'אל גאוצ'ו' ברמת גן שזה מעולה. וזה אסון. וזה טעים אש. אבל טוב שהזכרת לי, אני באמת אוכל בחוץ יותר מדי.

פרגן למתחרים: התקשורת החרדית עשתה קפיצת מדרגה אדירה בשנים האחרונות והתחרות קשה ומאתגרת. אם לציין גוף תקשורת אחד, אני חושב שאתר 'בחדרי חרדים' עושים עבודה מצוינת.

  • עוד באותו נושא:
  • קול ברמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully