וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב מודאגים מהשתיקה של טראמפ בנוגע לשידור הציבורי

17.11.2016 / 13:32

בניגוד לדעות המפורסמות שלו על המקסיקנים והמוסלמים – טראמפ נותר תעלומה כשזה נוגע לשידור הציבורי בארצות הברית. "ישנה הרבה אי-ודאות אצל הממשל הזה", אמרה קטלין פאבלקו, נשיאת רשת WITF בפנסליבניה

דונלד טראמפ בפגישה עם ברק אובמה בבית הלבן, וושינגטון. נובמבר 2016. AP
דונלד טראמפ בפגישה עם ברק אובמה בבית הלבן, וושינגטון. נובמבר 2016/AP

בארה"ב מודאגים מהשתיקה של טראמפ בנוגע לשידור הציבורי. "אני בכנות לא יודע איפה הנשיא הנבחר טראמפ עומד בכל הנוגע למימון ממשלתי של השידור הציבורי", אמר פטריק באטלר, מנכ"ל תחנות השידור הציבוריות בארה"ב, הוסיף. כך בכתבה שפורסמה אתמול (רביעי) במגזין וראייטי האמריקאי.

כזכור, במהלך הקמפיין שלו תקף טראמפ את התקשורת והאשים אותה כי היא משתפת פעולה עם הילרי קלינטון. גם בראיון שהעניק לתוכנית "60 דקות" אחרי היבחרו חזר טראמפ על דברים דומים והאשים את התקשורת, בכללותה, בחוסר הגינות כלפיו ובתדלוק המחאה נגדו.

בכל הנוגע לשידור הציבורי, בשנת 2016 קונצרן CPB קיבל 445 מיליון דולר מהממשל – בדומה למימון ב-2012 ומעל 23% מ-2003. הארגון חסך כ-5% בעלויות התפעול, וחילק את הכסף לטלוויזיה ציבורית מקומית ותחנות רדיו בפריסה ארצית. חלק קטן מהכסף אף עושה את דרכו לרשתות השידור הציבוריות PBS ו-NPR באמצעות אגרות.

בניגוד לדעות המפורסמות שלו על המקסיקנים והמוסלמים – טראמפ נותר תעלומה כשזה נוגע לשידור הציבורי בארצות הברית. טראמפ לא הביא תגובות סותרות או העיר על נושא המימון עבור שידור ציבורי. "ישנה הרבה אי-ודאות אצל הממשל הזה", אמרה קטלין פאבלקו, נשיאת רשת WITF בפנסליבניה. "אני חושדת שיש להם בעיות גדולות יותר להתמודד איתן לפני שהם יגיעו לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully