וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעוניינים לגוון": בן דרור ימיני בדרך ל"אולפן שישי"

18.11.2016 / 9:41

לוואלה ברנז'ה נודע כי בחדשות 2 מעוניינים לגוון את פאנל הפרשנים ב"אולפן שישי" ורוצים לצרף אליו את כתב "ידיעות אחרונות" בן דרור ימיני. לאחרונה הצטרף לפאנל הפרשנים בתוכנית שרון גל מערוץ 20 - אך בקרב התוכנית נרשמה אי שביעות רצון

בן דרור ימיני. ראובן קסטרו
בן דרור ימיני/ראובן קסטרו

עיתונאי "ידיעות אחרונות" בן דרור ימיני צפוי להצטרף בקרוב לפאנל הפרשנים הקבוע של "אולפן שישי" בחדשות 2, כך נודע לוואלה ברנז'ה. בחברת החדשות מעוניינים לגוון את הפאנל של מגזין החדשות השבועי, ולהביא לתוכנית גם עיתונאים הפונים יותר אל מחנה הימין. כפי שעשו למשל בשבוע שעבר כשאירחו בפאנל "אולפן שישי" את שרון גל, ובעבר עם השתתפותו של נדב העצני. עם זאת באשר לגל - לוואלה ברנז'ה נודע כי בתוכנית לא היו מרוצים מגל ועל כן מחפשים פאנליסט אחר.

המהלך מגיע לאחר שבחודשים האחרונים מנסים בחדשות 2 לתגבר את הפאנל ב"אולפן שישי" בנשים פרשניות, במיוחד לאחר "פרשת היאכנע". כך למשל, כתבת הכנסת של חדשות 2, דפנה ליאל, משתתפת בפאנל בתדירות גבוהה, כמו גם העורכת הכלכלית קרן מרציאנו, הכתבות הכלכליות עמליה דואק ויונה לייבזון וכן משתתפות ותיקות יותר בפאנל כמו רינה מצליח ודנה וייס.

מחדשות 2 נמסר בתגובה: "'אולפן שישי' ממשיכה להוביל את טבלאות הרייטינג של לוח השידורים בשישי בזכות הנבחרת המגוונת והמצוינת שלה. עיתונאים כמו גיא פלג, דפנה ליאל, רינה מצליח, דנה ויס, נדב העצני, יוסי מזרחי, קרן מרציאנו, עמליה דואק ויונה לייבזון שהצטרפו לוותיקי הפאנל אמנון אברמוביץ, רוני דניאל ואהוד יערי ממשיכים לקבוע את סדר היום ולייצר את זירת השיח המרכזית. מעבר לכך איננו מתייחסים למגעים עם משתתפים אפשריים נוספים שנעשים מעת לעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully