וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אראל סג"ל לדרוקר: "אתה לא אמין"; דרוקר: "זה שקר. תתנצל"

20.11.2016 / 15:13

פרשת הצוללות צוללת לפסים אישיים: אראל סג"ל טוען כי רביב דרוקר אינו אמין, לאחר שלטענתו הבריז לו מראיון על תחקיר הצוללות בתוכניתו בגל"צ. דרוקר: "מעולם לא כתבתי שאתראיין אצלך". בסופו של דבר, סג"ל התנצל בפני דרוקר. וואלה ברנז'ה משקיפה עם הפריסקופ

חצויה רביב דרוקר אראל סגל. נדב כהן יונתן, רונן פדידה, מערכת וואלה! NEWS
רביב דרוקר ואראל סג"ל/מערכת וואלה! NEWS, נדב כהן יונתן, רונן פדידה

פרשת הצוללות יורדת לפסים אישיים וגם הפעם מתייצבים העיתונאים במחנות הידועים והקבועים. העיתונאי אראל סג"ל הטיח היום (ראשון) בפני הפרשן הפוליטי של חדשות 10, רביב דרוקר, כי אינו אמין. זאת בתגובה לכך שלטענת סג"ל, דרוקר הבריז לו מראיון בתוכניתו בגל"צ, על תחקיר הצוללות שפרסם בשבוע שעבר. בתחקיר טען דרוקר כי פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עו"ד דוד שמרון, ייצג את הצד הגרמני בעסקת הצוללות.

סג"ל צייץ: "אחרי שכל הבוקר הבטיח להתראיין אצלי בתוכנית, רביב דרוקר הלך להתראיין אצל רינו. אמינות". בתגובה כתב דרוקר: "מעולם לא כתבתי שאתראיין אצלך. זה שקר ומקווה שתתנצל. אמרתי למפיקים שלך שאני בצילומים לפחות עד 11:30 אבל ייתכן שיתאחר ואכן הסתיים". בתגובה לשניהם, עיתונאי "מעריב" בן כספית כתב: "ממנה עצמי לבורר: תתראיין אצלו מחר. יהיה כיף. סגור?". לאחר מכן השיב סג"ל לדרוקר: "או קי, החושד בכשרים לוקה בגופו. אם זה היה רק בעיית זמינות שנפתרה בדיוק כשסיימנו ורינו עלה, מתנצל". לכך השיב דרוקר: "הייתי בצילומים עם חברך אור הלר ועליתי ברגע האחרון לרינו רק ב-12. תבדוק איתו ואז דבר עם המפיקה שלך שאמרתי לה במפורש לא".

"רביב דרוקר בישל דייסה ואתם אכלתם אותה"

סג"ל: "האשמות כל כך חמורות אבל איפה המסמכים? הראיות? תאריכים, לא צריך, דרוקר מסתמך על המוניטין שלו כתחקירן ומערבב את קהל קוראיו שאסתכן ואומר, הם מראש אינם מאוהדי נתניהו"

אמש פרסם סג"ל פוסט בפייסבוק בו תקף את התחקיר של דרוקר. סג"ל כתב בין היתר כי "רביב דרוקר בישל דייסה ואתם אכלתם אותה. דרוקר שפרסם סיפור (טוב) על חשד לכאורה לניגוד עניינים של עו"ד שמרון, חשד שחייב להיחקר, עבר באובססיית שנאתו לנתניהו למחוזות קונספירטיביים פינת עלילת הדם. הפוסט הויראלי של דרוקר שיצא נגד גרסת המל"ל הוא מלאכת מחשבת של מניפולציה וחרטוטולגיה. אם לסכם את הנרטיב שדרוקר בונה על סמך מקורותיו (קרי בוגי) הרי נתניהו ברוב טירופו ושחיתותו קונה משיקולים זרים צוללות גרמניות מיותרות כשוחד עבור פרקליטו. לשם כך אף משנה את הקואליציה באמצעות סילוק יעלון והצבת ליברמן בתפקיד".

עוד כתב, "על פי ההזיה של דרוקר, כמעט כל הצמרת הביטחונית של ישראל (למעט הצדיקים שמתדרכים את דרוקר) מעורבת בפרשיית שחיתות איומה. ראש המל"ל ומטהו, אנשי משרד ראש הממשלה, שר הביטחון ליברמן, הגורמים המקצועיים במשרד הביטחון, גורמים במשרד החוץ, משרד האוצר ואנגלה מרקל לקינוח. כל אלו מוכרים את ביטחון המדינה ומסכנים את עתידם המקצועי רק בשביל לעשות טובה לביבי...האשמות כל כך חמורות אבל איפה המסמכים? הראיות? תאריכים, לא צריך, דרוקר מסתמך על המוניטין שלו כתחקירן ומערבב את קהל קוראיו שאסתכן ואומר, הם מראש אינם מאוהדי נתניהו".

"התיאור השקרי והנבזי נלקח ממערכון של 'ארץ נהדרת'"

סג"ל: "המהירות שבה הנרטיב התקשורתי והפוליטי (ע"ע יחימוביץ') עבר מדיווח יבש המעורר סימני שאלה לתיאור קטסטרופלי של רה"מ מושחת"

ביום חמישי פרסם סג"ל פוסט שבו תקף את התקשורת בסיקור הפרשה: "עכשיו מתברר בחשיפה של רביב דרוקר שפרקליטו של ראש הממשלה מייצג את החברה הגרמנית, על העובדות האלה כבר אין מחלוקת" אומרת דיין אבל כעבור דקות אחדות בשיחה עם ברק רביד, הכתב המדיני של "הארץ" שלא חשוד באהדת נתניהו, הבהיר רביד ודייק: פרקליט ראש הממשלה לא ייצג את החברה הגרמנית ישירות או את העסקה ואפילו לא היה מעורב בה, אלא ייצג את הנציג הישראלי של הגרמנים, איש העסקים מיקי גן אור בנושאים שאינם קשורים לעסקה ישירות. בנדל"ן...כלומר, ראש הממשלה, שהנרטיב הנוכחי ניסה ומנסה לייחס לו שיקול זר ומושחת להיטיב עם פרקליטו על חשבון משלם המיסים, פעל להקטין את העסקה".

לטענת סג"ל, "את שאלת ניגוד העניינים של עו"ד שמרון יש לחקור ולחקור מהר, אבל ראבאק, המהירות שבה הנרטיב התקשורתי והפוליטי (ע"ע יחימוביץ') עבר מדיווח יבש המעורר סימני שאלה לתיאור קטסטרופלי של ראש ממשלה מושחת שקונה צוללות ללא צורך רק כדי להיטיב עם פרקליטו - היא בלתי נסבלת. כאילו נלקח התיאור השקרי והנבזי ממערכון של "ארץ נהדרת". אם כן, איפה האסתטיקה של דיווח נטול מניפולציות? האם במאבק בנתניהו הכל מותר? ואולי "על העובדות האלה כבר אין מחלוקת", דווקא יש מחלוקת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דרוקר: "מלאכת מחשבת של רמייה וספינים"

דרוקר: "מה שעושה ההודעה של המל"ל במניפולטיביות גדולה, היא קושרת את התהליך הלכאורה מוסדר, שהרגע הוסבר, לטירוף שקורה אחר כך"

באותו היום פרסם דרוקר בבלוג שלו פוסט שבו טען ל"מלאכת מחשבת של רמייה וספינים" בנוגע למסמך שהוציא המטה לביטחון לאומי. "זה מתחיל בכך שראש הממשלה כתב במסמך הנחיות שלו סביב דיוני הצטיידות עתידיים שצריכות להיות לצה"ל 9 צוללות. שר הביטחון יעלון ראה את זה ולא ידע מאיפה זה נולד. לא צריך יותר מחמש, מקסימום שש. החלה אותה עבודת מטה שמתוארת במסמך".

עוד כתב דרוקר, "מה שעושה ההודעה של המל"ל במניפולטיביות גדולה, היא קושרת את התהליך הלכאורה מוסדר, שהרגע הוסבר, לטירוף שקורה אחר כך. אחרי שהחליטו שלא ואין צורך, הגיעה הדלפה לשר הביטחון שראש הממשלה עומד לחתום בביקורו בגרמניה על חוזה. יעלון ההמום ביקש לראות את החוזה ויעקב נגל, שהחליף את יוסי כהן שלח טיוטת חוזה אל ראש המטה של יעלון (ולא למנכ"ל משרד הביטחון, כפי שנאמר בהודעת המל"ל). התברר ליעלון שמאחורי גבו נתניהו עומד לחתום על חוזה של ממש לקניית 3 צוללות ושתי אוניות נגד צוללות".

יש לציין כי סג"ל נחשב מקורב לנתניהו, ואף הוצע לו בבחירות האחרונות שיריון למקום ה-11 ברשימה לכנסת, וכי עורך מדור וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים משמש כמגיש בתוכניתו של סגל בגל"צ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully