וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערוץ 20 החליטו: תליית דגל גאווה – פשע שנאה

20.11.2016 / 16:45

בכתבה שפורסמה באתר ערוץ 20 נכתב בכותרת המשנה כי תליית הדגל בלשכתו של הרב שלמה עמאר מהווה "פשע שנאה". פעילי מרצ בירושלים תלו את דגל הגאווה בכניסה למשרדו של הרב כאות מחאה נגד הדברים שאמר בראיון ל"ישראל היום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתר ערוץ 20/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדוע בערוץ 20 מכנים את תליית דגל הגאווה בלשכתו של הרב שלמה עמאר פשע שנאה? בכתבה של אביה רש שפורסמה היום (ראשון) לאתר הערוץ נכתב כי תליית הדגל מהווה "פשע שנאה". אך לא ברור מדוע בערוץ 20 החליטו להגדיר את המעשה כ"פשע שנאה", או האם המשטרה הגדירה זאת כחשד?

בכותרת הכתבה באתר ערוץ 20 נכתב: "פעילים תלו דגל להט"ב בבניין הרבנות בירושלים". בכותרת המשנה של הכתבה רשום כי "פעילי מפלגת מרצ ביצעו פשע שנאה בלשכת הרב שלמה עמאר בעקבות דבריו נגד קהילת הלט"ב".

היום פורסם כי פעילי מרצ בירושלים תלו את דגל הגאווה בכניסה למשרדו של הרב וצבעו את המדרכה המובילה ללשכתו בצבעי הקהילה הלהט"בית. זאת כאות מחאה נגד הדברים שאמר על הקהילה הגאה בראיון למוסף סוף השבוע של "ישראל היום". בראיון כינה עמאר את קהילת הלהט"ב "כת של תועבה" – אמירה שעוררה זעם רב בקרב חוגים נרחבים. בסיעת מרצ במועצת העיר ירושלים אף קראו לרב לחזור בו מהדברים.

בערוץ 20 סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully