וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ לנשיא CNN: "אני שונא את הרשת שלך. כולכם שקרנים ואתם צריכים להתבייש"

22.11.2016 / 19:20

טראמפ ניצל מפגש עם עיתונאים בארה"ב, שנועד להסדיר את הגישה לסיקור הנשיא החדש, כדי לחסל חשבונות עם הכתבים כשהוא מטיח בהם: "התקשורת לא ישרה - ומלאה ברמאים ובשקרנים". אנשים תארו את הסיטואציה כמו "עמידה בפני כיתת יורים"

דונלד טראמפ. GettyImages
"חדר מלא שקרנים". דונלד טראמפ/GettyImages

למרות גל האירועים האנטישמיים בארצות הברית, לנשיא הנבחר דונלד טראמפ יש דברים יותר חשובים להתעסק בהם: התקשורת האמריקאית. ה"ניו יורק פוסט" דיווח היום (שלישי) כי טראמפ נפגש בתחילת השבוע עם ראשי מערכות ומגישים בכירים - ונזף בהם על הסיקור התקשורתי בבחירות האחרונות. בפגישה, שנערכה במגדל טראמפ שבמנהטן, נכחו כמה מהעיתונאים הבולטים ומנהלי הרשתות הגדולות CNN ,NBC, פוקס ניוז ועוד.

טראמפ הטיף בפני בכירי התקשורת האמריקאית על הסיקור המוטה בבחירות האחרונות. לפי גורם שנכח בפגישה, טראמפ אמר "אנחנו יושבים בחדר מלא שקרנים. התקשורת - שרימתה והטעתה את הציבור – טעתה לאורך כל הדרך". הגורם הוסיף כי טראמפ פנה לכולם בחדר ואמר כי "התקשורת לא ישרה - ומלאה ברמאים ובשקרנים".

הגורם טוען כי טראמפ פנה במיוחד לנשיא רשת CNN, ג'ף צוקר, ואמר לו "אני שונא את הרשת שלך. כולם ב-CNN שקרנים – ואתם צריכים להתבייש בעצמכם". על המגישה מרתה ראדאץ מ-ABC אמר כי "היא נוראית, היא הגישה את אחד העימותים ואז בכתה כשהילרי הפסידה".

בין היתר אמר הנשיא הנבחר כי מערכות החדשות השתמשו בכוונה בצילומים שבו הוא עם סנטר כפול, כדי להשפיל אותו. הגורם תיאר את הסיטואציה כמו "עמידה בפני כיתת יורים". לטענתו, "הפגישה הייתה אסון נוראי. מנהלי הרשתות חשבו שיוכלו לדון בפגישה על הגישה שתינתן להם לממשל טראמפ, אבל במקום זאת הם ספגו ירידות בנוסח טראמפ".

הנוכחים בפגישה הופתעו מהדברים שהטיח בהם טראמפ, מכיוון שמטרת הגעתם למפגש הייתה כדי לדון בהסדרי הגישה לסיקור הנשיא החדש. ואולם, במקום זאת טראמפ בחר להעניק להם הטפת מוסר, כאשר האשים אותם בכך שסיקרו את קמפיין הבחירות שלו בצורה לא מאוזנת ומוטה, וכינה את העיתונאים כ"לא אמינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully