וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

RGE: לא נשדר את המשחק של מכבי ת"א; המועצה תקיים דיון דחוף

23.11.2016 / 19:46

לאחר ש-RGE הודיעה הערב כי לא תשדר מחר את המשחק של מכבי ת"א ב- Hot וב-yes, יו"ר מועצת הכבלים והלווין תקיים מחר דיון דחוף "כדי להבטיח שהצופים לא ייפגעו מהסכסוכים המסחריים בין הצדדים"

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון, שחקן פנרבחצ'ה בובי דיקסון. ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון, שחקן פנרבחצ'ה בובי דיקסון/ברני ארדוב

חברת RGE הודיעה הערב (רביעי) כי לא תשדר מחר ב- Hot וב-yes את המשחק של מכבי ת"א מול אולימפיאקוס ביורוליג. יו"ר מועצת הכבלים והלווין, ד"ר יפעת בן חי-שגב, זימנה את כל הצדדים לדיון דחוף שיתקיים מחר בבוקר, "כדי להבטיח שהצופים לא ייפגעו מהסכסוכים המסחריים בין הצדדים", לפי המועצה.

כזכור, ביום שישי האחרון פנתה yes לבית המשפט והוציאה צו מניעה נגד RGE – שבו היא דורשת שהחברה לא תוכל לשדר משחקים ב-Hot אשר לא ישודרו גם ב-yes. בית המשפט הורה לערוץ הספורט לשדר את המשחקים בערוצי הספורט באופן זהה.

גורם במועצת הכבלים והלוויין אמר בתחילת השבוע לוואלה ברנז'ה: "אנחנו לא מוכנים שהמנויים ישלמו את המחיר. לטענתו, "RGE – שדורשת עוד כסף מ-yes - סגורה איתה בחוזה לעוד 3 שנים. אבל אם הם לא משדרים שם אז הם גם לא ישדרו בהוט - כלומר לא ישדרו באף מקום. הרי בסוף הם יגיעו לפשרה". מקור הסכסוך בין החברות נובע מכך ש-yes רוצה להוריד את ערוץ הילדים של RGE - וזאת "מחלבת הכספים" הכי גדולה, מכיוון שרבע מהפקות המקור הולכות לערוץ הילדים. "ברגע שהסכסוך הזה ייגמר אז גם הסכסוכים על ערוץ הספורט", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully