וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש נעתר לבקשת HOT: ערוץ הספורט יחוייב לשדר את המשחק של מכבי

24.11.2016 / 14:39

הבוקר הגישה HOT בקשה לצו בהול לביהמ"ש שימנע מ-RGE להסיר תכנים מערוץ הספורט המשודרים ב-HOT בשל הסכסוך עם חברת הלוויין. בשל צו הביניים שניתן עד לדיון ב-1 בדצמבר, המשחק ישודר הערב גם ב-yes

שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס. ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס/ברני ארדוב

אוהדי מכבי תל אביב יכולים לנשום לרווחה - לפחות עד לפרק הבא בסאגת המריבה בין RGE וחברות הכבלים והלוויין: בית המשפט הוציא צו מניעה המונע מ-RGE להסיר תכנים משידורי ערוץ הספורט ב-HOT, זאת בהמשך לבקשה שהגישה HOT לבית המשפט. כלומר, בשל צו הביניים שניתן ביום שישי האחרון - האוסר על אפליה בשידורים בין שתי הפלטפורמות עד לדיון בעניין שיתקיים ב-1 בדצמבר - המשחק ישודר הערב גם ב-yes.

הבוקר (חמישי) הגישה HOT בקשה לצו בהול לבית המשפט המחוזי בתל אביב, שימנע מ-RGE להסיר תכנים מערוץ הספורט המשודרים ב-HOT - בשל הסכסוך עם YES. ב-HOT אומרים כי הבקשה הוגשה בעקבות המחלוקת בין YES לערוץ הספורט והאיום של הערוץ לא לשדר את המשחק גם ב-HOT.

אתמול הודיע ערוץ הספורט ל-HOT כי בעקבות צו בית המשפט שניתן לבקשת yes - לשדר את תכני הערוץ באופן זהה בשתי הפלטפורמות - בכוונת הערוץ להסיר תכנים ובפרט את משחקה של מכבי תל אביב ביורוליג, שאמור להיות משודר הערב. בחברת הכבלים אומרים כי מדובר בשידורים אותם מחויב ערוץ הספורט להעביר ב-HOT, וכי ערוץ הספורט מיישם את הצו באופן שמעניש את HOT בשל חוב של חברת הלוויין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפעת בן חי-שגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

HOT: "מצב אבסורד בו מופקע מחברה נכס ללא סיבה"

RGE הודיעה אתמול כי לא תשדר את המשחק של מכבי ת"א מול אולימפיאקוס ביורוליג. בעקבות כך, זימנה יו"ר מועצת הכבלים והלווין, ד"ר יפעת בן חי-שגב, את כל הצדדים לדיון דחוף, שמתקיים מאז שעות הבוקר. זאת "כדי להבטיח שהצופים לא ייפגעו מהסכסוכים המסחריים בין הצדדים", כך טוענים במועצה.

מ-HOT נמסר: "HOT ועמה קרוב למיליון לקוחותיה, נגררים לסכסוך שהם אינם קשורים בו ולא יוכלו לצפות במשחק הערב. לא ייתכן שנוצר מצב רגולטורי מעוות המאפשר להשתמש ב-HOT - וחמור מכך בלקוחותיה, כבני ערובה וככלי ניגוח בסכסוך של צד שלישי. זהו מצב אבסורד בו מופקע מחברה נכס שלה ללא כל סיבה הגיונית למרות קיומו של הסכם וחוזה המאפשר לנו לשדר את המשחק. כשאנו כלל איננו קשורים לנושא והתקשרנו בהסכם לרכש התכנים בדיוק במטרה לשדרם למנויינו. אנו נעשה כל שיידרש על מנת שלקוחותינו יצפו במשחק הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully