וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניהו יסדר: מד"א רוצה לחזק התדמית - ובונה מערך דוברות בינ"ל חדש

25.11.2016 / 9:32

מד"א הקימה לאחרונה מדור תקשורת בינלאומי, במטרה לחזק את האחיזה בתקשורת הבינלאומית. דו"צ לשעבר שמונה לאחראי: "למד"א יש ניסיון רב בזירות טרור - מה שמאוד מעניין עכשיו את אירופה"

אמבולנס מד"א בחוף אכזיב שמצפון לנהריה. 6 ביוני 2016. מד"א
אמבולנס מד"א בחוף אכזיב שמצפון לנהריה. 6 ביוני 2016/מד"א
אבי בניהו: "המטרה היא לשתף את הגופים בעולם בטכנולוגיה ובידע של מד"א. יש בעיות גלובליות שהעולם המערבי מתמודד איתן במיוחד בכל הקשור לפיגועי טרור"

מד"א הקימה לאחרונה מדור תקשורת בינלאומי, במטרה לחזק את האחיזה בתקשורת הבינלאומית ובתקשורת הזרה בארץ - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מנכ"ל מד"א, אלי בין, יזם את הקמת המדור החדש במטרה לחזק את הקשר עם קהילת הכתבים הזרים שיושבת בישראל - כדי להסביר דרכם לגולשים על הטכנולוגיה של מד"א - וכדי לשתף את הידע שיש לחברה על טיפול בזירות פיגועים ואסונות.

בנוסף, במד"א רוצים לגרום למערכות בינלאומיות להתעניין ביוזמות החברה ולחזק את הקשר עם כלי תקשורת יהודיים. המדור החדש אמור לטפח את הקשר עם התקשורת הזרה גם באמצעות הרשתות החברתיות – פייסבוק וטוויטר.

מי שאמון על בניית המדור הוא דובר צה"ל לשעבר וכיום יועץ תקשורת אבי בניהו, שאמר לוואלה ברנז'ה כי "למד"א יש ניסיון רב בעולם בטיפול הגשת רפואה דחופה בזירות טרור - מה שמאוד מעניין עכשיו את אירופה. יש לה גם מה להציע לעולם בתחום הטכנולוגי, כמו אפליקציות מיוחדות לאיתור פצועים".

לפי בניהו, "המטרה היא לשתף את הגופים בעולם בטכנולוגיה ובידע של מד"א. יש בעיות גלובליות שהעולם המערבי מתמודד איתן במיוחד בכל הקשור לפיגועי טרור, וכשמגיעה תקשורת זרה היא רוצה גם תדרוך למצלמה באנגלית - מגורם שמבין בנושא".

אבי בניהו על לחיצת היד של אהוד ברק וגבי אשכנזי. מערכת וואלה!
אבי בניהו/מערכת וואלה!

"חשוב לקשר שלנו עם מדינות זרות"

בניהו: "חשוב מאוד שהעולם ידע על הדברים האלה. כתבות כאלה מחזקות את ההסברה הישראלית. זה גם חשוב לקשר שלנו עם מדינות זרות"

לאחרונה פורסמו מספר כתבות בתקשורת הזרה, בין היתר ב-I24 וברשתות נוספות. בשבוע שעבר גם פורסמה בערוץ 2 כתבה על נוכחות של פרמדיק של מד"א באונייה מול חופי לוב. בניהו אמר כי "חשוב מאוד שהעולם ידע על הדברים האלה. כתבות כאלה מחזקות את ההסברה הישראלית". לטענתו, מדור בינלאומי מעניק שירות טוב למד"א ו"זה גם חשוב לקשר שלנו עם מדינות זרות".

בניהו גייס למדור החדש שתי עובדות לשעבר מדובר צה"ל, שעברו קורסים בתקשורת הבינלאומית: ליה אברבוך שהשתחררה מדובר צה"ל לפני כשנה ובר צוקרמן שהשתחררה לפני כ-4 שנים. הן עבדו בענף תקשורת בינלאומית בדובר צה"ל והיו בקשר שוטף מול הכתבים הזרים.

בנוסף אליהן, מד"א גייסה גם את קרן גלפנד – שבעבר שימשה כדוברת בשגרירות ישראל בניו יורק. הן יהיו אחראיות על הוצאות הודעות ותדרוכים לתקשורת הזרה, וגם יתראיינו למצלמה במידת הצורך. העובדות גויסו למד"א בדרגת מגן ראשון (מקביל לרס"ן בצבא).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully