וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בחמ"ל: יו"ר תא הכתבים הצבאיים התפטר על רקע שבירת אמברגו

29.11.2016 / 9:17

לוואלה ברנז'ה נודע כי הכתב הצבאי של "ידיעות אחרונות", אלכס פישמן, התפטר מהתפקיד לאחר הפרת אמברגו בטעות על ידי חדשות 2. גורם בתא הכתבים הצבאיים: "הוא יו"ר התא ב-25 שנים האחרונות - ותכנן ממילא לפרוש בדצמבר. העיתוי היה בסיפור של האמברגו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הקש ששבר את גב הגמל". אלכס פישמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלכס פישמן התפטר מתפקיד יו"ר תא הכתבים, בעקבות הפרת אמברגו של חדשות 2 - כך נודע לוואלה ברנז'ה. לפי גורם בתא הכתבים הצבאיים, פישמן נמצא בתפקיד ב-25 שנים האחרונות ולאחרונה הודיע שיסיים את תפקידו בדצמבר. ואולם "העיתוי היה בסיפור של האמברגו - זה היה הקש ששבר את גב הגמל", אמר.

פישמן כעס על כך שבזמן תדרוך טלפוני חדשות 2 הוציאו פוש עוד לפני שהסתיימה השיחה. לטענת הגורם, "במצב רגיל זה היה נגמר בבירור, אבל כנראה שפישמן פשוט החליט לנצל את ההזדמנות - ולסיים את תפקידו".

אתמול (שני) שלח הכתב הצבאי של חדשות 2, ניר דבורי, הודעה לכתבים הצבאיים ובה הסביר כי הפר את האמברגו - בטעות. דבורי כתב: "מעולם לא עברתי עבירה כזו ולא שברתי אמברגו לפני כן. עליתי לשיחה עם דו"צ באיחור של דקה וירדתי ממנה בגלל אילוץ קצת לפני שהסתיימה, ולכן החמצתי את עניין האמברגו. פישלתי ואין תירוצים. זה לא היה מכוונה רעה לא מזלזול או כדי לעשות דווקא. פשוט טעיתי. אני לוקח אחריות ומתנצל".

טרם התקבלה תגובה מדבורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully