וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממתי אוצר המדינה מממן את חדשות ערוץ 2?"

29.11.2016 / 10:50

ברשות השידור זועמים על שיתוף הפעולה בין תאגיד השידור לחדשות 2, לאחר שאתמול קודם תחקיר של "כאן בהקמה" במהדורה המרכזית. גורם ברשות לוואלה ברנז'ה: "הם היו צריכים להעביר את הסיפור לערוץ הראשון". התאגיד: "התחקיר מפורסם באתר התאגיד ובפייסבוק"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רשות השידור/מערכת וואלה!, צילום מסך
גורם ברשות השידור: "אנחנו מאוד כועסים על חטיבת החדשות של 'כאן'. זאת ממש חוצפה - הם נכנסים בדלת האחורית, בניגוד למנדט שלהם"

ברשות השידור זועמים על שיתוף הפעולה יוצא הדופן בין חדשות 2 לתאגיד השידור, לאחר שאתמול קודם במהדורה המרכזית תחקיר של "כאן בהקמה". התחקיר של אוריה אלקיים חשף כי מוהלים ותיקים שולחים תלמידים חסרי ניסיון להתנסות על תינוקות ממוצא אתיופי.

גורם ברשות השידור אמר לוואלה ברנז'ה כי "מוזר מאוד שכסף ציבורי יוצא על תחקיר שמשודר בתור 'פולו אפ' בערוץ בבעלות טייקונים. ממתי אוצר המדינה מממן את חדשות ערוץ 2?". לטענתו, אמנם "הסיפור מצוין, ואם לאנשי התאגיד אכפת מהשידור הציבורי, ולא רק מהג'ובים שלהם ומהדאווינים על הברנז'ה, הם היו צריכים להעביר אותו לשידור בערוץ הציבורי - הערוץ הראשון. זאת בושה וחרפה".

גורם אחר ברשות הוסיף כי "אנחנו מאוד כועסים על חטיבת החדשות של 'כאן'. זאת ממש חוצפה - הם נכנסים בדלת האחורית, בניגוד למנדט שלהם".

במהלך התחקיר תועד במצלמה נסתרת אחד המוהלים הבכירים בארץ שמציע לתחקירן לעבור "מסלול מקוצר" בדרך להפיכתו למוהל. תמורת 11 אלף דולר, הציע המוהל לתחקירן להתלוות אליו לברית מילה ולמול תינוק מבלי שעבר כל הכשרה ללא ידיעת ההורים. המוהל אמר "אני נותן לך לחתוך אצל אתיופים. זה הבשר תותחים, זה הכי טוב ללמוד".

מהתאגיד נמסר בתגובה: "מדובר בתחקיר של 'כאן בהקמה' המפורסם באתר התאגיד ודף החדשות של התאגיד בפייסבוק שהינם החזית והדלת ההקדמית של השידור הציבורי החדש והרלוונטי וכל מי שהשידור הציבורי חשוב לו מוזמן לשתף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully